Originální popis hry
"Veškerý kód je jen vstup určený ke zpracování výstupu. Při správném použití je zpoždění statické a statické je jiná forma kódu."
–Tori Hanzo
The Spaces Between, druhý datadisk v "Lunárním cyklu" pro Android: Netrunner, pokračuje v obnovování kybernetických bojů ve hře uprostřed snížené gravitace Měsíce, recyklovaného vzduchu a kolonií sponzorovaných korporacemi a zároveň znovu zkoumá jednu ze základních myšlenek hry: Co se stane s událostmi a operacemi po jejich odehrání? Události a operace představují různé efemérní procesy, které se odehrávají jak v masovém, tak ve virtuálním světě. Když se dostanou na odhazovací hromádku, zmizí jejich dopady? Nebo pokud vysílají signály do prostoru, může jejich ozvěna někdy přetrvat, získat svým opakováním jakousi trvalost a ovlivnit budoucí události?
Šedesát nových karet z Meziprostoru (po třech kopiích dvaceti různých karet), znovu zkoumá základní povahu herních událostí a operací a každá frakce získává nový proud, událost nebo operaci, která není po zahrání okamžitě vyřešena a odhozena, ale nadále přebývá v datových tocích někde mezi stavem pomíjivosti a stavem trvalosti.
Automatický překlad
"All code is just input designed to process output. Used properly, lag is static, and static is another form of code."
–Tori Hanzo
The Spaces Between, the second Data Pack in the "Lunar Cycle" for Android: Netrunner, continues to reestablish the game's cyberstruggles amid the moon's reduced gravity, recycled air, and corporate-sponsored colonies, simultaneously re-examining one of the game's fundamental conceits: What happens to events and operations after they're played? Events and operations represent a variety of ephemeral processes that occur both in the meat world and the virtual one. When they hit the discard pile, do their impacts just disappear? Or if they transmit signals into space, might their echoes ever linger, gain a sort of permanence in their repetition, and impact future events?
The sixty new cards from The Spaces Between (three copies each of twenty different cards), re-examine the essential natures of the game's events and operations, and every faction gains a new current, an event or operation that isn't immediately resolved and discarded after it's played, but continues to reside in the data streams somewhere between a state of transience and a state of permanence.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.