Originální popis hry
Santorini je novou podobou čistě abstraktního vydání z roku 2004. Od svého původního vzniku před více než 30 lety byla hra Santorini neustále vyvíjena, vylepšována a zdokonalována designérem Gordonem Hamiltonem.
Santorini je přístupná strategická hra, dostatečně jednoduchá pro třídu základní školy a zároveň se snaží poskytnout herní hloubku a obsah, který mohou prozkoumat i hardcore hráči, Pravidla jsou jednoduchá. Každý tah se skládá ze dvou kroků:
1. Pohyb - přesuňte jednoho ze svých stavitelů na sousední políčko. Pěšáka stavitele můžete přesunout na stejnou úroveň, postoupit o jednu úroveň výše nebo sestoupit o libovolný počet úrovní níže.
2. Stavba - poté postavte budovu o úroveň výše, která sousedí s přesunutým stavitelem. Pokud stavíte na třetí úrovni, umístěte místo ní kopuli, čímž toto místo odstraníte ze hry.
Vítězství ve hře - Pokud některý z vašich stavitelů dosáhne třetí úrovně, vyhráváte.
Variabilní pravomoci hráčů - Santorini obsahuje variabilní pravomoci hráčů, které jsou navrstveny na jinak abstraktní hře a obsahují 40 tematických pravomocí bohů a hrdinů, které zásadním způsobem mění způsob hry.
Automatický překlad
Santorini is a re-imagining of the purely abstract 2004 edition. Since its original inception over 30 years ago, Santorini has been continually developed, enhanced and refined by designer Gordon Hamilton.
Santorini is an accessible strategy game, simple enough for an elementary school classroom while aiming to provide gameplay depth and content for hardcore gamers to explore, The rules are simple. Each turn consists of 2 steps:
1. Move - move one of your builders into a neighboring space. You may move your Builder Pawn on the same level, step-up one level, or step down any number of levels.
2. Build - Then construct a building level adjacent to the builder you moved. When building on top of the third level, place a dome instead, removing that space from play.
Winning the game - If either of your builders reaches the third level, you win.
Variable player powers - Santorini features variable player powers layered over an otherwise abstract game, with 40 thematic god and hero powers that fundamentally change the way the game is played.