Originální popis hry
Edice Die Siedler von Catan - Nordrhein-Westfalen je součástí série historických regionálních mapových rozšíření pro úctyhodnou řadu Osadníků z Katanu. Nová řada profiluje známé oblasti Německa v období středověku, kdy se zde mísili Keltové, Římané a Germáni.
Tato pevná mapa pokrývá oblast Severního Porýní-Vestfálska v Německu, která zahrnuje i dnešní průmyslovou oblast kolem řeky Rýn (Rurh). Mnoho BGG-erů zde pozná město Essen. Geografické prvky (hexy zdrojů) a města odrážejí přibližnou polohu svých reálných protějšků. "Přístavy" lemují hrací pole.
Pravidla se věrně drží standardního Katanu s několika významnými výjimkami:
Hráči mohou stavět města pouze na kruhových křižovatkách označujících skutečná města. Protože některá města jsou od sebe vzdálena jen jeden hex, neplatí pravidlo o rozestupech vyžadující dvě cesty mezi osadami. Po vybudování silnice na hex s osadou nelze vybudovat silnici, která by ji opouštěla, dokud na tomto hexu není vybudována osada. A konečně, pro získání výhody přístavu je nutné postavit silnici pouze na hexové straně, která je vystínována červeně.
Dále lze vítězné body získat postavením první silnice na "křižovatce vítězných bodů." Tyto body jsou označeny žetony (např. z rozšíření Námořník), které jsou tam umístěny.
Automatický překlad
Die Siedler von Catan - Nordrhein-Westfalen edition is part of a series of historical regional map expansions for the venerable Settlers of Catan line. The new line profiles famous regions of Germany during the Middle Ages, when Celts, Romans, and Germans intermingled.
This fixed map covers the Nordrhein-Westfalen area of Germany, which includes the modern-day industrial area around the river Rhein (Rurh). Many BGG-ers will recognize the city of Essen. The geographic features (resource hexes) and cities mirror the approximate location of their real-world counterparts. "Harbors" ring the playing field.
The rules follow closely to standard Catan, with a few notable exceptions:
Players may only build cities in the round intersections denoting actual cities. Because some of the cities are only one hexside apart, the spacing rule requiring two roads between settlements is not in effect. Having built a road to a hex with a settlement, one cannot build a road leaving it until one has build a settlement on the hex. Finally, to obtain the benefit of a harbor, it is only necessary to lay a road on the hexside shaded in red.
Furthermore, victory points can be obtained by building the first road onto a "victory point crossing." These points are indicated by tokens (e.g. from the Seafarer's expansion) placed there.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.