Originální popis hry
Portugalci si azulejos (původně bílé a modré keramické dlaždice), které zavedli Maurové, plně oblíbili, když byl jejich král Manuel I. při návštěvě paláce Alhambra v jižním Španělsku okouzlen úchvatnou krásou maurských dekorativních dlaždic. Král, ohromený krásou interiéru Alhambry, okamžitě nařídil, aby byl jeho vlastní palác v Portugalsku vyzdoben podobnými obklady. Jako dlaždičkář jste byli vyzváni, abyste zkrášlili stěny královského paláce v Evoře.
Ve hře Azul hráči střídavě navrhují barevné dlaždice od dodavatelů na svou hrací desku. Později v průběhu kola hráči získávají body podle toho, jak se jim podařilo umístit své destičky a vyzdobit tak palác. Body navíc se získávají za specifické vzory a kompletaci sad; promarněné zásoby poškozují hráčovo skóre. Vyhrává hráč, který má na konci hry nejvíce bodů.
Automatický překlad
Introduced by the Moors, azulejos (originally white and blue ceramic tiles) were fully embraced by the Portuguese when their king Manuel I, on a visit to the Alhambra palace in Southern Spain, was mesmerized by the stunning beauty of the Moorish decorative tiles. The king, awestruck by the interior beauty of the Alhambra, immediately ordered that his own palace in Portugal be decorated with similar wall tiles. As a tile-laying artist, you have been challenged to embellish the walls of the Royal Palace of Evora.
In the game Azul, players take turns drafting colored tiles from suppliers to their player board. Later in the round, players score points based on how they've placed their tiles to decorate the palace. Extra points are scored for specific patterns and completing sets; wasted supplies harm the player's score. The player with the most points at the end of the game wins.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Soubory ke stažení
Uživatelsky zamčené soubory
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.