Originální popis hry
Když si představíte stavitele vesnic, někdy vás napadnou karetní tabulky nebo statické šestihranné dlaždice.
Znovu se zamyslete!
Spousta budov různých tvarů, které do sebe zajímavě zapadají.
Jeden centrální Hamlet, do kterého hráči přispívají, s vlastní ekonomikou poptávky a nabídky.
Vesničané procházejí Hamletem, dodávají jídlo do domácností a stavební suroviny na staveniště.
A jednoho dne bude konečně postaven kostel a z kdysi malého Hamletu se stane rodící se město.
Kdo bude největším dobrodincem, až se tak stane?
Včetně sólového módu od Nicka Shawa &; Dávida Turcziho
—popis od designéra
Hamlet je středně těžká kompetitivní budovatelská vesnice, ve které hráči komunitně mění svůj Hamlet v rušné městečko. V této hře s umisťováním destiček hráči staví budovy, které každý může využít k výrobě materiálů, zušlechťování surovin, vydělávání peněz a důležitým dodávkám na stavbu velké dominanty Hamletu’- kostela.
Hra obsahuje destičky nepravidelných tvarů, které se spojují bez mřížky a vytvářejí tak pokaždé úplně jinou vesnici. Rozmístění destiček organicky vytváří vzájemně propojené cesty, které vesničané používají k přepravě surovin po vesnici. To vede hráče k sestavování desek, na kterých se žádné dvě hry nebudou zdát stejné. Jelikož jsou budovy společné, vzniká tím také plynulá ekonomika, kde hráči vždy usilovně pracují na tom, aby vesnici poskytli ty zdroje, které jsou nejvíce potřeba.
Autorem hry je David Chircop (Petrichor, The Pursuit of Happiness). Hrají ji 1 až 4 hráči, přičemž v současné době se vyvíjí sólový režim. Vydá ji oceňované studio Mighty Boards (Excavation Earth, Posthuman Saga).
Automatický překlad
When you think of a Village builder you sometimes think of card tableaux or static hex tile grids.
Think again!
Lots of buildings, all with different shapes, all fitting together in interesting ways.
One central Hamlet that the players contribute to, with its own self-forming demand and supply economy.
Villagers walking through the Hamlet, delivering food to households and building resources to construction sites.
And one day, the Church will finally be built, and the once-little Hamlet has become a fledgling town.
Who will be the biggest benefactor when that happens?
Including solo mode by Nick Shaw & Dávid Turczi
—description from the designer
Hamlet is a medium weight competitive village builder where players are communally turning their Hamlet into a bustling little town. In this tile placing game, players construct buildings that everyone can use to create materials, refine resources, earn money and make important deliveries to construct the Hamlet’s big landmark - the Church.
The game features irregular shaped tiles that connect together without a grid to form a village that is completely different every time. The tile placement organically creates interconnecting paths that the villagers use to transport resources across the village. This leads players to construct boards where no two games will ever feel the same. Since the buildings are communal, this also creates a fluid economy, where players are always working hard to provide the village with the resources that are most needed.
The game is designed by David Chircop (Petrichor, The Pursuit of Happiness). It plays between 1 to 4 players, with a solo mode currently being developed. It will be published by award winning studio Mighty Boards (Excavation Earth, Posthuman Saga).
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.