Originální popis hry
Popis od vydavatele:
Konja je hra s kostkami, ve které 2 hráči soupeří v roli čarodějů povolaných starým králem, aby vyvolali velkou bouři a přinesli déšť do vyprahlé země. Házením kostkami a aktivací karet mocných kouzel a relikvií získávají hráči zlato, magii, sílu a mraky.
Konja se hraje v několika kolech; v každém kole každý čaroděj dokončí svůj tah, než hra přejde na soupeře. Ve svém tahu si čaroděj nejprve vybere z dostupných Předků, čímž aktivnímu čaroději udělí Přízeň a oběma čarodějům Požehnání. Přízeň a Požehnání se skládají z bonusových akcí, mezi něž patří obnovení karet kouzel v ruce, nákup a prodej karet relikvií a získání Mraků.
Aktivní hráč poté hází kostkami a manipulací s kartami relikvií a kouzel vytváří užitečné kombinace kostek:
Jedna kostka ukazující vysoké číslo odměňuje žetony Síly, které slouží k posílení efektů karet relikvií.
Dvojice kostek odměňuje žetony Magie, které aktivují karty kouzel v ruce.
Série ( tři nebo více kostek ukazujících po sobě jdoucí čísla) odměňují žetony zlata, za které se nakupují karty Relikvií z Obětních darů a které se obětují za Mraky.
Tři nebo více kostek ukazujících stejné číslo získávají žetony Mraků, které mají na konci hry bodovou hodnotu.
První čaroděj, který nasbírá Mraky v hodnotě 21 nebo více bodů, spustí poslední kolo hry. Jakmile oba čarodějové dokončí svůj tah, hra končí a čaroděj s největším počtem bodů je vyhlášen vítězem.
Automatický překlad
Description from the publisher:
Konja is a press-your-luck and resource management dice game in which 2 players compete as wizards, summoned by an old king to manifest a great storm and bring rain to a dry land. By rolling dice and activating powerful spells and relics cards, players gain Gold, Magick, Power, and Clouds.
Konja is played over a series of rounds; in each round, each wizard completes their turn before play proceeds to their opponent. On their turn, a wizard first selects from the available Ancestors, which grants the active wizard a Favour, and both wizards a Blessing. Favours and Blessings consist of bonus actions including refreshing Spell cards in hand, buying and selling Relic cards and gaining Clouds.
The active player then rolls the dice, and through manipulation of Relic and Spell cards, create useful dice combinations:
Single die showing a high number reward Power tokens, which are used strengthen the effects of Relic cards.
A pair of dice reward Magick tokens, which activate Spell cards in hand.
Runs ( three or more dice showing consecutive numbers) reward Gold tokens, which are spent to purchase Relic cards from the Offerings and are sacrificed for Clouds.
Three or more dice showing the same number gains Cloud tokens, which are worth points at the end of the game.
The first wizard to accumulate 21 or more points worth of Clouds triggers the last round of the game. Once both wizards have completed their turn thr game ends and the wizard with the most points is declared the winner.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.