Originální popis hry
Písečné lodě byly původně nabízeny jako Looneyho vánoční překvapení pro rok 2016, nicméně jsou již v prodeji i individuálně.
Popis z obalu:
Písečné lodě se odehrávají před tisíci stoletími na Marsu a jsou dobývací hrou od Andrewa Looneyho. Byla navržena jako doplněk ke hře Pyramid Arcade, ale lze ji hrát s libovolnými Looneyho pyramidami a několika šestistěnnými kostkami.
PRAVIDLA
Cílem je ovládnout tři města (kruhová pole na hrací desce [ale bez svého domovského města]) uspořádáním hromádky svých pyramid, jejichž počet pipů je vyšší než hromádka všech ostatních hráčů (včetně mrtvých) na tomto poli.
NASTAVENÍ: Každý hráč dostane tři trojice pyramid, jednu barvu pro hráče, a vybere si, na které rohové políčko umístí svůj počáteční komínek (tzv. jehlan, ve stromové formaci). Náhradní pyramidy se uloží do banku vedle hráče. Černé pyramidky slouží k reprezentaci mrtvých měst: nevyužitých políček při sestavování a zbylých věží hráčů vyřazených ze hry. Ve hře čtyř hráčů je centrální prostor mrtvým městem (s vlastní věží). Ve hře dvou a tří hráčů jsou mrtvými městy dva protilehlé rohy.
HRA: Ve svém tahu hoďte třemi kostkami a proveďte tři akce v libovolném pořadí. Na výběr jsou následující možnosti: Přeměna: vezměte figurku ze své věže a přeměňte ji na písečnou loď tak, že ji umístíte na bok do městského přístavu (trojúhelníkový zářez v kruhu); nebo přeměňte či přidejte písečnou loď do své věže v jiném městě. Stavba: přidejte dílek (nejprve použijte nejmenší dílky) ke svému domácímu jehlanu. Rozbalit: vyměňte písečnou loď za další největší dílek. Přesun: přesuňte písečnou loď do jiného přístavu, a to buď ve stejném městě, nebo cestujte do přístavu jiného města ve stejné zóně. Pokud se tam již nachází písečná loď menší velikosti, lze ji posunout do dalšího přístavu v tomto městě. Zap: Odstraňte menší dílek z věže jiného hráče pomocí své písečné lodi zakotvené v tomto městě. Divoký: vyberte si některou z dalších akcí, kterou chcete provést. Pokud hodíte dvě z nich, jedna se považuje za divokou. Pokud padnou tři z druhu, stanou se dva divokými s bonusovou divokou akcí. Pokud akci nelze provést, považujte hod za divoký.
Pokud je hráčova domovská věž zcela zapnuta, jsou všechny jeho písečné lodě odstraněny a všechny jeho věže v jiných městech jsou nahrazeny černými pyramidami.
Automatický překlad
Sandships was initially offered as the Looney Christmas surprise for 2016; however, it also has pricing for individual sale.
Description from the packaging:
Set a thousand centuries ago on Mars, Sandships is a conquest game by Andrew Looney. It was designed to be an add-on to Pyramid Arcade, but can be played with any Looney Pyramids and some six-sided dice.
RULES
The goal is to control three cities (circular spaces on board [but not including one's home city]) by arranging a stack of one's pyramids whose pip count is higher than every other players' stack (including dead ones) on that space.
SET UP: Each player gets three trios of pyramids, one color to a player, and pick which corner space to place their starting stack (called a spire, in tree formation) on. Spare pyramids are kept in a bank next to the player. Black pyramids are used to represent dead cities: unused spaces during set up and the remaining spires of players removed from the game. In a four-player game, the central space is a dead city (with its own spire). In two- and three-player games two opposing corners are dead cities.
PLAY: On one's turn roll the three dice and perform the three actions in any order. The options are: Transform: take a piece from one's spire and turn it into a sandship by placing it on its side in a city's port (triangular notch in circle); or, turn or add a sandship into a spire of yours in another city. Build: add a piece (using the smallest pieces first) to your home spire. Unfurl: replace a sandship with the next largest piece. Move: move a sandship to another port, either in the same city, or travel to a port of another city in the same zone. If there is already a sandship there of a smaller size it can be pushed to the next port in that city. Zap: remove a smaller piece from another player's spire using your sandship docked in that city. Wild: choose any of the other actions to perform. If you roll two-of-kind, one is treated as wild. If three-of-kind, two become wild with a bonus wild action. If an action cannot be performed treat the roll as wild.
If a player's home spire is completely zapped away all that player's sandships are removed and any of that person's spires in other cities are replaced with black pyramids.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.