Originální popis hry
(ze stránek GMT Games:)
Nazvali ji Velká válka. Během více než čtyř let titánských bojů se starověká Evropa králů a císařů roztrhala na kusy a dala vzniknout naší vlastní násilné moderní době. Krvavé bitvy v zákopech západní fronty, na ledových pláních Polska, v horách Balkánu a v pouštích Arábie utvářely svět, který známe dnes. Všichni jsme sirotky Velké války.
Cesty slávy: Robertse, Teda Raicera, který je šestinásobným držitelem ceny Charlese S. Robertse, umožňuje hráčům vžít se do role panovníků a maršálů, kteří v letech 1914 až 1918 triumfovali i selhávali. V roli Centrálních mocností musíte využít výhody vnitřních linií a bojových schopností císařské německé armády, abyste si vybojovali své právoplatné "místo na slunci". Jako mocnosti Ententy (spojenci) musíte nasadit větší početní sílu, abyste ukončili německý militarismus a zajistili, že tato válka "ukončí všechny války". Oba hráči si vyzkouší své generálské a strategické schopnosti, protože inovativní herní systémy Paths of Glory vám umožní znovu prožít všechny dramatické události první světové války.
Složení:
316 plnobarevných vysekávaných žetonů:
176 5/8” vykrajovátek
140 1/2” vykrajovátek
Jeden plnobarevný mapový list o rozměrech 22x34" zobrazující většinu Evropy a Blízkého východu
110 strategických karet
32stránková kniha pravidel včetně vzorové hry (21 stran skutečných pravidel)
Dvě referenční karty pro hráče
DESIGNER: Ted Raicer
VÝVOJÁŘ: Andy Lewis
VÝTVARNÝ ŘEDITEL: Rodger B. MacGowan
MAPA ART: Mark Simonitch
KARTY &;COUNTER ART: Mark Simonitch
(Popis na BGG:)
Po vzoru her We the People, Hannibal: Rome vs. Carthage, Successors (First/Second Edition) a For the People využívají Paths of Glory podobný systém založený na kartách. Hra pokrývá první světovou válku od jejího vypuknutí až po americkou intervenci a zasahuje celou Evropu a Blízký východ. Hra je nejen inovativní, ale také se hraje rychle, obvykle během jediného večera.
I když hra samotná má všechna běžná očekávání válečné hry, s různými jednotkami, CRT tabulkami a dobovým chromem, v jádru hra spočívá v karetní hře. Hráči dostanou do ruky karty, se kterými odehrají šest dílčích fází tahu. Každá dílčí fáze umožňuje použití karty nebo průchodu s minimálním pohybem jednotek. Každá karta má čtyři možnosti využití: operační pohyb, strategický pohyb, speciální události a náhradní body. Hra s kartami nutí hráče neustále činit těžká rozhodnutí, protože mají pocit, že potřebují udělat od všeho trochu, ale mohou udělat vždy jen jednu věc. To, jak zahrajete karty, do značné míry rozhoduje o výsledku války.
Automatický překlad
(from GMT Games' website:)
They called it the Great War. In over four years of titanic struggle, the ancient Europe of Kings and Emperors tore itself to pieces, giving birth to our own violent modern age. The bloody battles fought in the trenches of the Western Front, the icy plains of Poland, the mountains of the Balkans, and the deserts of Arabia, shaped the world we know today. We are all orphans of the Great War.
Paths of Glory: The First World War, designed by six-time Charles S. Roberts awards winner, Ted Raicer, allows players to step into the shoes of the monarchs and marshals who triumphed and bungled from 1914 to 1918. As the Central Powers you must use the advantage of interior lines and the fighting skill of the Imperial German Army to win your rightful 'place in the sun.' As the Entente Powers (Allies) you must bring your greater numbers to bear to put an end to German militarism and ensure this is the war 'to end all wars.' Both players will find their generalship and strategic abilities put to the test as Paths of Glory's innovative game systems let you recreate all the dramatic events of World War I.
Components:
316 full-color die-cut counters:
176 5/8” die cut counters
140 1/2” die cut counters
One 22x34" full-color mapsheet showing most of Europe and the Near East
110 Strategy Cards
32-page Rule Book including sample game replay (21 pages of actual rules)
Two Player Reference Cards
DESIGNER: Ted Raicer
DEVELOPER: Andy Lewis
ART DIRECTOR: Rodger B. MacGowan
MAP ART: Mark Simonitch
CARDS & COUNTER ART: Mark Simonitch
(BGG description:)
Following in the footsteps of We the People, Hannibal: Rome vs. Carthage, Successors (First/Second Edition), and For the People, Paths of Glory utilizes a similar card-driven system. The game covers WWI from its outbreak to American intervention and spans all of Europe and the Middle East. Not only is the game innovative, but it also plays fast, usually within just an evening.
While the game itself has all of the normal expectations of a wargame, with various units, CRT charts and period chrome, at heart the game rests within the card play. Players are given a hand of cards to play out six sub-phases of a turn. Each sub-phase allows for the use of a card or a pass with a minimal movement of units. Each card has four possible uses: operational movement, strategic movement, special events, and replacement points. The cardplay forces players to constantly make tough decsions as they feel that they need to do a little bit of everything but they can only do one thing at a time. How you play your cards will decide to a large degree the outcome of the war.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.