Originální popis hry
Rail Raiders Infinite je chibi sci-fi westernová desková hra pro 2 až 4 hráče. Přepadněte vesmírnou železnici Interstellar Express a získejte kořist, neslavu a hněv C.O.W. a Galaktické centrální banky. Abyste mohli vlak uloupit, musíte se nejprve zbavit dotěrných Tinstar Lawbotů, kteří udělají vše pro to, aby vaši loupež překazili. Spojte se s ostatními nájezdníky, nebo dělejte to, co banditům jde nejlépe, a podrazte je, když jim jde o krk. Ve hře Rail Raiders Infinite se hráči ujmou kontroly nad bandity, kteří přepadávají vesmírnou železnici Interstellar Express. Nájezdníci se pohybují od vagónu k vagónu a hledají kořist. Hráč, který získá největší úlovek dvojnásobných dolarů, než vlak dojede do stanice, vyhrává hru. Boj a další akce se určují hodem “rukou” pěti nebo více vlastních pokerových kostek. Hráč, který získá nejvyšší počet hodů, vyhrává.
Vlakové vozy, s výjimkou lokomotivy a kabiny, začínají hru vždy lícem dolů a ukazují střešní stranu vozu. Nájezdníci tak předem nevědí, kde jsou nejbohatší příležitosti nebo kde je nejvíce zákonných botů. Když se nájezdník přesune na vůz otočený lícem dolů nebo na něm začne svůj tah, může tento vůz otočit lícem nahoru. Jakmile je vagón otočen lícem nahoru, pak se na něj položí žetony kořisti a vylosují se karty Dlouhé ruky zákona, které odpovídají číslům uvedeným na vagónu.
Každý hráč se ujme kontroly nad jedním nájezdníkem. Každý Raider má svůj model a kartu s jedinečnou schopností, kterou může použít pouze tento Raider. Raider může během svého tahu provést tři akce z následujících možností: Pohyb, Hledání nebo Zúčtování. Jakýkoli typ akce může hráč během svého tahu provést pouze dvakrát. Nájezdník může odhalit žeton kořisti a dobrat si zobrazený počet karet kořisti. Nájezdník nesmí hledat, pokud se ve stejném vagónu nachází Lawbot.
Zúčtování: Nájezdník se dostane do přestřelky s Lawboty nebo protihráči!
Na začátku tahu Nájezdníka je tažena karta High Noon. Karty High Noon mají speciální efekty, které mohou ovlivnit hru v daném tahu. Kromě toho slouží balíček High Noon jako časovač hry. Jakmile je balíček High Noon vyčerpán, vlak dorazil do stanice a Nájezdníci musí z vlaku vyskočit, jinak budou zajati!"
Karty Dlouhá ruka zákona říkají, kolik a jaký typ Lawbotů je třeba umístit na vagón. Některé karty Dlouhá ruka zákona mají dokonce speciální efekty, které mohou zvrátit průběh hry a umožnit Lawbotům hodit více kostkami, získat opakované hody nebo dokonce zrychlit vlak!
Pokerové kostky se používají k řešení přestřelek a dalších situací ve hře. Každá kostka má šest hodnot: 10, Jack, Queen, King, Ace a Joker. Hráči hází pěti kostkami a z výsledků se pak snaží sestavit co nejvyšší pokerovou kombinaci. Hráč s nejvyšším listem vyhrává!
Automatický překlad
Rail Raiders Infinite is a chibi sci-fi western board game for 2 to 4 players. Raid the Interstellar Express space-rail to earn loot, infamy, and the ire of C.O.W. and the Galactic Central Bank. In order to loot the train you’ll need to first dispose of the meddlesome Tinstar Lawbots, who will do everything in their power to stop your heist. Team up with other Raiders, or do what bandits do best, double-crossing them when their chips are down. Anything goes when you’re out to make a big score!
In Rail Raiders Infinite, players assume control of a bandit raiding the Interstellar Express space-rail. Raiders move from car to car searching for loot. The player who gets the biggest haul of double-dollars before the train makes it to the station wins the game. Combat and other actions are determined by rolling a “hand” of five or more custom poker dice. The player who scores the highest hand wins the roll.
Train Cars, except for the locomotive and caboose, always start the game face down showing the roof side of the car. This way raiders don’t know where the richest opportunities or the most Law Bots are beforehand. When a Raider moves onto, or starts its turn on, a face down car it may turn that car face up. Once a Train Car is turned face up, then Loot tokens are placed on the car and Long Arm of the Law cards are drawn equal to the numbers shown on the car.
Each player takes control of a single Raider. Each Raider has a model and a card with a unique ability which only that Raider may use. A Raider may take three actions during its turn from the following choices: Move, Search, or Showdown. Any action type can only be performed twice during a player’s turn. So while a player gets to take three actions only two of them can be the same type of action.
Move: The Raider may move to an adjacent train car.
Search: The Raider may reveal a Loot token and draw the number of Loot cards shown. A Raider may not Search if a Lawbot is on the same train car.
Showdown: The Raider gets into a shootout with Lawbots or opposing Raiders!
At the beginning of a Raider's turn, a High Noon card is drawn. High Noon cards have special effects which may affect the turn's game play. Additionally, the High Noon deck serves as a timer for the game. Once the High Noon deck has been exhausted, the train has reached the station and the Raiders need to jump off the train or be captured!
Long Arm of the Law cards tell you how many, and what type of, Lawbots to place on the train car. Some Long Arm of the Law cards even have special effects that may swing the tide of the game allowing Lawbots to roll more dice, gain rerolls, or even speed up the train!
Poker dice are used to resolve shootouts and other situations within the game. Each die features six values: 10, Jack, Queen, King, Ace, and Joker. Players roll a hand of five dice and then attempt to make the highest poker hand from the results. The player with the highest hand wins!