Originální popis hry
Levy. Manévr. Dobyjte.
Vévoda je dynamická strategická hra s motivem starého světa, feudalismu, kvalitními dřevěnými hracími figurkami a inovativním herním mechanismem v oboustranných destičkách. Každá strana představuje jiný postoj – často považovaný za obranný nebo útočný – a přesně demonstruje, co může figurka v rámci tahu udělat. Na konci tahu (nebo po použití speciální schopnosti) se destička otočí na druhou stranu a zobrazí nové útočné nebo obranné postavení.
Každé postavení vyjadřuje různé možnosti manévru a útoku. Plné kolečko představuje standardní pohyb, duté kolečko skok, šipka zajišťuje skluz, hvězdička speciální schopnost úderu atd. V každém tahu si hráč může vybrat libovolnou destičku k manévrování a pokusit se bránit vlastní vojáky a zároveň se umístit tak, aby mohl obsadit soupeřovy destičky. Pokud svůj pohyb ukončíte na políčku obsazeném soupeřovou destičkou, tuto destičku obsadíte. Zajměte soupeřova vévodu a vyhrajte!
Hráči začínají hru umístěním svého vévody na jedno ze dvou prostředních políček na své straně hrací desky. Vedle vévody pak umístí dva pěšáky. V každém tahu si hráč může vybrat, zda pohne jedním kamenem, nebo si náhodně vytáhne nový kámen z pytlíku. Díky patnácti různým destičkám oddílů, které jsou všechny oboustranné, a celkem devatenácti dílkům pro každého hráče (plus speciálním volitelným destičkám) je rozmanitost hry neomezená.
Kromě nekonečné rozmanitosti základní hry přinášejí destičky terénu řadu herních možností, které mění herní plán. Tato pravidla zahrnují také několik alternativních cílů, jako je například náročná hra Temný jezdec, ve které se utká pět pikenýrů proti osamělému rytíři.
Automatický překlad
Levy. Maneuver. Conquer.
The Duke is a dynamic, tile-based strategy game with an old-world, feudal theme, high-quality wooden playing pieces, and an innovative game mechanism in its double-sided tiles. Each side represents a different posture – often considered to be defensive or offensive – and demonstrates exactly what the piece can do within the turn. At the end of a move (or after the use of a special ability), the tile is flipped to its other side, displaying a new offensive or defensive posture.
Each posture conveys different options for maneuver and attack. The full circle is a standard Move, the hollow circle the Jump, the arrow provides for the Slide, the star a special Strike ability and so on. Each turn a player may select any tile to maneuver, attempting to defend his own troops while positioning himself to capture his opponent's tiles. If you end your movement in a square occupied by an opponent's tile, you capture that tile. Capture your opponent's Duke to win!
Players start the game by placing their Duke in one of the two middle squares on their side of the game board. Two Footman are then placed next to the Duke. Each turn a player may choose to either move a single tile or randomly draw a new tile from the bag. With fifteen different Troop Tiles, all double-sided, and nineteen total pieces for each player (plus special optional tiles), the variety of game play is limitless.
Beyond the endless variety of the basic game, Terrain Tiles introduce a variety of game play options, altering the game board. These rules also include several alternate objectives, such as the challenging Dark Rider game which pits five Pikeman against a lone Knight.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.