Originální popis hry
Jste připraveni vydat se na průzkum dosud neprobádaného ostrova? Dobře! Vy a ostatní hráči máte každý tým pěti vědců a chcete chytat živočišné druhy, abyste je mohli studovat — a samozřejmě získávat body.
Hrací deska ve hře La Isla se skládá ze sady zvláštně tvarovaných destiček, které jsou umístěny v kruhovém uspořádání kolem centrální polygonální destičky. Třicet pět žetonů zvířat (po sedmi z pěti druhů) se náhodně umístí na políčka s čísly 2, 3 a 4 na herní desce; tato čísla se rovnají počtu táborů, které tato políčka obklopují.
Na tahu má hráč tři karty, které umístí lícem dolů na políčka A, B a D na své kartě. Všichni hráči odkryjí své karty A současně a poté je umístí na jedno ze tří políček v horní části svého displeje; obrázek vyobrazený na horní straně této karty ukazuje zvláštní sílu, kterou má majitel této karty k dispozici. Jakmile hráč zaplní všechny tři sloty na svém displeji, budoucí karty umístěné akcí A zakryjí stávající kartu.
Po současném odkrytí karet ve svých slotech B si hráči vyberou zboží vyobrazené v levém dolním rohu jednotlivých karet.
Každý hráč pak v pořadí umístí jednoho ze svých vědců na tábor, přičemž nejprve zaplatí dvě suroviny typu odpovídajícímu tomuto táboru. (Pokud jsou všichni vědci hráče na desce, přesune jednoho z těchto vědců). Pokud má nyní hráč na každém táboře obklopujícím políčko se zvířetem svého vědce, vezme si tuto destičku zvířete a získá za ni body, jak je uvedeno na desce (4, 3 nebo 2 body).
Nakonec karta na políčku D zvýší hodnotu jednoho zvířete. Vy (a pouze vy!) okamžitě získáte jeden bod za každé zvíře toho druhu, které jste na stupnici posunuli nahoru. Pokud žádné zvíře tohoto typu nemáte, nezískáte žádný bod. Každé zvíře má stanovenou bodovou hranici, takže pokud zvíře posunete nahoru například čtyřikrát, má každé zvíře tohoto typu na konci hry hodnotu jednoho bodu navíc. Stupnice se zvyšuje až na pět, takže každé zvíře může mít na konci hry hodnotu až pěti bodů. Když se součet těchto hodnot všech pěti zvířat rovná sedmi, devíti nebo jedenácti (podle počtu hráčů), hra na závěr kola končí. Hráči pak sečtou své konečné výsledky a zjistí, kdo vyhrál.
Automatický překlad
Ready to start exploring a previously uncharted island? Good! You and the other players each have a team of five scientists, and you want to capture animal species so that you can study them — and, of course, score points.
The game board in La Isla consists of a set of oddly-shaped tiles that are placed in a circular arrangement around a central polygonal tile. Thirty-five animal tokens (seven each of five types) are placed at random on spaces numbered 2, 3 and 4 on the game board; these numbers equal the number of camps that surround these spaces.
On a turn, a player has three cards that he places face-down in the A, B and D spaces on his card display. All players reveal their A cards at the same time, then place them in one of the three slots at the top of their display; the image depicted on the top of this card shows the special power that the owner of this card has available. Once a player has filled all three slots on her display, future cards placed with the A action cover an existing card.
After revealing the cards in their B slots simultaneously, the players collect the goods depicted in the lower-left corner of their individual card.
Each player in turn then places one of his scientists on a camp, first paying two resources of the type matching that camp. (If all of a player's scientists are on the board, she moves one of these scientists.) If the player now has a scientist on each camp surrounding an animal space, she takes that animal tile, scoring points for it as noted on the board (4, 3 or 2 points).
Finally, the card in the D slot increases the value of one animal. You (and only you!) immediately score one point per animal of the type you moved up on the scale. If you don't have an animal of that type you don't get any points. Each animal has a points threshold so that if you move an animal up, say, four times, each animal of this type is worth an extra point at the end of the game. The scale goes up to five so that every animal can be worth up five points at the end of the game. When the sum of these values for all five animals equals seven, nine or eleven (based on the number of players), the game ends at the conclusion of the round. Players then tally their final scores to see who wins.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.