Originální popis hry
Carcassonne: hrad se nachází v samotném městě Carcassone. Tématem je vývoj města v rámci "hradních zdí", které by se spíše hodilo nazývat městskými hradbami, ale Carcassonne:
Nejedná se o rozšíření, ale o samostatnou hru s umisťováním destiček, jejíž mechanika je upravena speciálně pro dva hráče. Cílem je vést závod kolem hradní zdi, která je zároveň bodovací dráhou hry. Na hradbách jsou bonusové předměty pro hráče, který jako první dosáhne tohoto bodu.
Hra je velmi podobná hře Carcassonne, ale všechny kameny se musí hrát uvnitř hradeb, což často omezuje možnosti volby. Pro bodování se používají stoupenci: heroldi (na cestách), rytíři (na věžích), panoši (na domech) a obchodníci (na nádvořích, která jsou cennější, pokud mají trh). A hráč s největší "tvrzí" (největší dům dostavěný během hry) získává na konci hry body za největší přilehlou nezastavěnou oblast (neodehraná políčka dlaždic). Bonusové kameny sebrané ze zdí přidávají do bodování zvraty, jako je zdvojnásobení jedné konkrétní bodované stavby nebo bodování jedné nedokončené stavby.
Automatický překlad
Carcassonne: the Castle takes place in the city of Carcassone itself. The theme is development of the city within the "castle walls", which might be more appropriately called the city walls, but Carcassonne: The City was apparently already in development.
It is not an expansion, but a stand-alone tile-placement game with the Carcassonne mechanics adapted specially for two players. The goal is to lead the race around the castle wall, which is also the scoring track for the game. There are bonus items on the wall for the first player to reach that point.
Play is very similar to Carcassonne but all the tiles must be played within the walls, which often constrains the choices. The followers used for scoring are heralds (on paths), knights (on towers), squires (on houses) and merchants (on courtyards which are more valuable if they have a market). And, the player with the largest "keep" (largest house completed during the game) scores points for the largest contiguous undeveloped area (unplayed tile spaces) at the end of the game. The bonus tiles collected from the walls add twists to the scoring, such as doubling one of a particular scoring structure or scoring one uncompleted structure.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.