Originální popis hry
Král leží blízko smrti, a tak princové soupeří o ovládnutí království a zajištění trůnu tím, že se zmocní co největšího území.
V ideálním případě se jedná o hru pro 4 hráče. V každém tahu se odhalí karta, na které jsou zobrazeny 3 akce, z nichž si hráči mohou vybrat. Každý hráč si v pořadí vybere akci zahráním karty 1, 2 nebo 3, která identifikuje první, druhou nebo třetí akci na odhalené kartě. Krása tohoto mechanismu spočívá v rozdělení 3 akcí mezi 4 hráče. Vždy někdo chybí.
Pokud si dva hráči zvolí stejnou akci (a to je často, rozhoduje poslední hráč, protože první 3 často - ne vždy - ale často volí akce a1, 2 a 3), hráči, kteří si ji vybrali, se domlouvají na řešení. Pokud se nemohou dohodnout, svedou duel.
To je jeden z určujících prvků hry, ale může trvat nějakou dobu (vyjednávání může), a proto byl z reimplementace jako Domaine vypuštěn.
Hrací deska je sestavena ze 6 destiček náhodně umístěných v rámečku, čímž vzniká pokaždé trochu jiná hra. Mnozí ji považují za třetí z Teuberovy tematické trilogie vymezené hrami Entdecker, Catan, Löwenherz.
Herní deska je konfliktní a na způsob hry Go jde o to zabrat co nejvíce území. Každý hráč začíná se třemi hrady (12 hradů pro všechny čtyři hráče a přeplněná hrací deska). Staví hradby, aby vytvořili království, a cvičí rytíře, aby je bránili, přičemž obě tyto klíčové akce jsou na akční kartě, kterou přihazují v každém tahu.
V důsledku toho se jedná o vysoce konfliktní hru o zabírání území se silným prvkem vyjednávání.
The king lies near death, so the princes compete to dominate the kingdom and secure the throne by grabbing as much land as possible.
This is, in the ideal, a 4 player game. Each turn a card is revealed that displays 3 actions that players can choose from. Each player in turn choose an action by playing a 1, 2 or 3 card identifying the first, second or third action on the revealed card. The beauty of this mechanism lies in the distribution of 3 actions among 4 players. Someone always misses out.
If two players choose the same action (and this is often, decided by the last player as the first 3 often - not always - but often choose actions a1, 2 and 3) the players who chose it negotiate a solution. If they cannot come to an agreement they duel.
This is one of the defining elements of the game, but can take some time (negotiations can) and so was dropped from the re-implementation as Domaine.
The game board is built of 6 tiles randomly placed in a frame producing a slightly different game each time. It is seen by many as the third in a Teuber thematic trilogy defined by Entdecker, Catan, Löwenherz.
The board is conflicted and in the manner of Go the idea is to capture as much territory as possible. Each player starts with three castles (12 across all four players, and a crowded board). They build walls to create kingdoms, and train knights to defend them, both key actions on that action card they bid on each turn.
Consequently this is a high conflict area grabbing game with a heavy element of negotiation.