Originální popis hry
Ve hře Oath řídí jeden až šest hráčů běh dějin starobylé země. Hráči se mohou ujmout role agentů, kteří podporují starý řád, nebo plánují přivést království do záhuby. Důsledky jedné hry se promítnou do těch následujících, změní zdroje a akce, které mohou mít budoucí hráči k dispozici, a dokonce změní základní podmínku vítězství ve hře.
Pokud se hráč zmocní vlády tím, že vyvolá anarchii a nedůvěru, budou se muset budoucí hráči potýkat se zemí ovládanou zloději a drobnými válečníky. V pozdější hře se může válečník pokusit založit dynastii a vytvořit tak řadu vládců, která může trvat několik generací, nebo může být rozdrcena vzestupem strašlivého, tajemného kultu.
Ve hře Oath neexistují žádné efektní výrobní triky, mechanismy podporované aplikacemi nebo výrobní triky. Hru lze kdykoli resetovat a nevyžaduje stejnou herní skupinu od jedné hry k druhé. Hráč může využít plně funkční sólový režim pro hraní několika generací během týdne a pak použít stejnou kopii hry pro sobotní herní večer s přáteli. Neexistují žádné skriptované příběhy ani předem dané koncové body. Historie obsažená v každé kopii hry Oath se stane stejně jedinečnou jako hráči, kteří ji pomáhali budovat.
—popis od vydavatele
Automatický překlad
In Oath, one to six players guide the course of history in an ancient land. Players might take the role of agents bolstering the old order or scheme to bring the kingdom to ruin. The consequences of one game will ripple through those that follow, changing what resources and actions future players may have at their disposal and even altering the game's core victory condition.
If a player seizes control by courting anarchy and distrust, future players will have to contend with a land overrun by thieves and petty warlords. In a later game, a warlord might attempt to found a dynasty, creating a line of rulers that might last generations or be crushed by the rise of a terrible, arcane cult.
In Oath, there are no fancy production tricks, app-assisted mechanisms or production gimmicks. The game can be reset at any time and doesn't require the same play group from one game to the next. A player might use the fully-featured solo mode to play several generations during the week and then use that same copy of the game for Saturday game-night with friends. There are no scripted narratives or predetermined end points. The history embedded in each copy of Oath will grow to be as unique as the players who helped build it.
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.