Originální popis hry
V průběhu věků: Nové vydání knihy Through the Ages: A New Story of Civilization:
Through the Ages je hra o budování civilizace, která přináší mnoho malých i velkých změn na herních kartách ve třech epochách a rozsáhlé změny ve fungování armády. Každý hráč se snaží vybudovat co nejlepší civilizaci pomocí pečlivého hospodaření se zdroji, objevování nových technologií, volby správných vůdců, budování divů a udržování silné armády. Slabiny v jakékoli oblasti mohou využít vaši soupeři. Hra se odehrává v průběhu věků počínaje obdobím starověku a konče novověkem.
Jedním z hlavních mechanismů v TTA je draftování karet. Do hry vstupují technologie, divy a vůdci, jejichž draftování je tím snazší, čím déle jsou ve hře. Abyste mohli technologii používat, potřebujete dostatek vědy k jejímu objevení, dostatek potravin k vytvoření populace pro její obsluhu a dostatek surovin (rudy) k vybudování budovy pro její použití. Při vyvažování zdrojů potřebných k rozvoji technologie musíte také vybudovat armádu. Vojsko se staví stejným způsobem jako civilní budovy. Hráči, kteří mají slabou armádu, se stanou kořistí ostatních hráčů. Ve hře není mapa, takže nemůžete přijít o území, ale hráči s vyšší armádou vám budou krást zdroje, vědu, zabíjet vůdce, zabírat obyvatelstvo nebo kulturu. S velkou armádou je velmi těžké vyhrát, ale kvůli slabé armádě je velmi snadné prohrát.
Vítězství dosáhne hráč, jehož národ bude mít na konci novověku nejvíce kultury.
Automatický překlad
Through the Ages: A New Story of Civilization is the new edition of Through the Ages: A Story of Civilization, with many changes small and large to the game's cards over its three ages and extensive changes to how military works.
Through the Ages is a civilization building game. Each player attempts to build the best civilization through careful resource management, discovering new technologies, electing the right leaders, building wonders and maintaining a strong military. Weakness in any area can be exploited by your opponents. The game takes place throughout the ages beginning in the age of antiquity and ending in the modern age.
One of the primary mechanisms in TTA is card drafting. Technologies, wonders, and leaders come into play and become easier to draft the longer they are in play. In order to use a technology you will need enough science to discover it, enough food to create a population to man it and enough resources (ore) to build the building to use it. While balancing the resources needed to advance your technology you also need to build a military. Military is built in the same way as civilian buildings. Players that have a weak military will be preyed upon by other players. There is no map in the game so you cannot lose territory, but players with higher military will steal resources, science, kill leaders, take population or culture. It is very difficult to win with a large military, but it is very easy to lose because of a weak one.
Victory is achieved by the player whose nation has the most culture at the end of the modern age.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.