V temném a ponurém domě vám při každém zvuku přeběhne mráz po zádech. Otevřou se dveře – je tam někdo? Slyšíš šepot, ale na volání nikdo neodpovídá. Oči a uši tě možná klamou, ale chlupy na krku ti říkají, co už víš: V knize Lovci pokladů s duchy alias Geister, Geister, Schatzsuchmeister! se čtveřice neohrožených hledačů pokladů vydává na výpravu za vzácnými ukrytými klenoty, ale přízraky v tomto domě se své odměny jen tak nevzdají. Jejich strašidelný počet roste a lovci pokladů musí spolupracovat, aby získali všech osm klenotů a unikli z domu dříve, než se stane zcela strašidelným, jinak je čeká vlastní hrůzná smrt.
Hráči házejí kostkami a určují, o kolik políček se v tomto tahu posunou a zda na hrací plochu přibude nový přízrak. Hráči se mohou pohnout až o počet políček uvedených na kostce. Pokud svůj pohyb ukončí na políčku s pokladem, mohou si jej vzít a umístit do svého batohu. Pokud svůj pohyb ukončí na políčku s duchem, mohou s ním bojovat hodem kostkou boje. Pokud hodí odpovídající symbol, odstraní ducha z hrací desky.
Pokud hráči musí přidat do místnosti třetího ducha, přemění se místnost na strašidlo. Strašidlo vyžaduje, aby v místnosti byli alespoň dva lidé, kteří se s ním pokusí bojovat. Hráči vyhrávají, pokud se jim podaří dostat z domu všech osm pokladů a celý svůj tým; prohrávají, pokud je na hrací desce všech šest strašidel.
Automatický překlad
In a dark and dreary house, every sound sends a cold chill through your bones. A door opens – is someone there? You hear whispers, but no one answers when you call. Your eyes and ears may deceive you, but the hair on your neck tells you what you already know: There are ghosts here — and not just one for these spirits are legion.
In Ghost Fightin' Treasure Hunters, a.k.a. Geister, Geister, Schatzsuchmeister!, four intrepid treasure hunters are on a quest, searching for precious hidden jewels, but the phantoms in this house do not give up their bounty easily. As their ghoulish numbers grow, the treasure hunters must work together to acquire all eight jewels and escape the house before it becomes fully haunted or else face their own gruesome demise.
Players roll dice to determine how many spaces they move this turn and whether a new ghost is added to the board. Players may move up to the number of spaces shown on the die. If they end their movement in a space with a treasure, they may pick it up and place it in their backpack. If they end their movement in a space with a ghost, they fight that ghost by rolling a fight die. If they roll the matching symbol, they remove the ghost from the game board.
If the players must add a third ghost to a room, it transforms into a haunting. A haunting requires at least two people in the room to attempt a fight with it. Players win if they can get all eight treasures and their whole team out of the house; they lose if all six hauntings are on the board.
Databáze deskových a společenských her. Podrobné informace o deskovkách, rozšířeních deskových her, karetních hrách, RPG a dalších stolních hrách. V případě, že nám chcete nahlásit chybu či problém nebo máte zájem o spolupráci, kontaktujte nás.
Galaxy Raiders
Jednoduchá bojová karetní hra s vesmírnou tématikou ZDARMA na telefony Apple iOS nebo Android. www.galaxy-raiders.com