Paths to Hell (PTH) (Volume III) je samostatná hra ze série War Storms (WSS). Rekonstruuje události tehdejších dnů a umožňuje hráčům reprodukovat nejslavnější bitvy bleskové války na východní frontě na taktické úrovni. Hráči se ujímají velení buď nad silami Spojenců, nebo Osy (nebo mohou hrát jako solitéři) v taktických bitvách jednotlivých scénářů.
PTH sice využívá základní pravidla "La Bataille de France, 1940", ale zahrnuje nová a upravená pravidla a doplňky pro tuto novou frontu. WSS slibuje mnoho hodin urputných bojů mezi pěchotou, tanky, dělostřelectvem a letectvem patřícími armádám, které se do tohoto konfliktu zapojily. Mezi některé z doplňků patří např:
Útoky lidské vlny
Důstojníci praporu
Komunističtí komisaři
Pravidla průzkumu
Plamenometné tanky
Průzkum na motocyklu
Waffen SS
Rumnanian
Gully
Rail Roads
Jedna mapa 8'5 x 11" s mnoha překryvy
PTH má střední složitost s dobrou solitérní vhodností. Systém klade důraz na roli důstojníků. Důstojníci mohou aktivovat jednotky, koordinovat činnost s ostatními důstojníky a jejich jednotkami, povolávat dělostřeleckou podporu, leteckou podporu, kouřové clony, ovlivňovat morální kontroly, koordinovat útoky a mnoho dalšího. Pravidla pro speciální akce:
Na principu simultánního provedení, nebo jednoduše "JDEME", je založen hybridní systém tahů a "reálného času". Hráči musí aktivovat velitele jednotek, aby provedli mnoho akcí (palba, útok, přesun, koordinace atd.). Tah končí, když oba hráči dokončí všechny své aktivace. Měřítko je na úrovni čety, přičemž jednotky
představují skupiny 30 až 40 vojáků, jednotky zbraní představují skupiny 3 až 4 zbraní a jejich doprovodné osádky (20 až 25 vojáků) a vozidla AFV/Transport představují skupiny 3 až 5 vozidel a jejich příslušné osádky. Scénáře jsou rozděleny do tahů, které představují přibližně 12-15 minut akce.
Tahy jsou rozděleny do následujících fází: Fáze velení, fáze iniciativy, fáze aktivace a fáze odstraňování značek
Hra používá izomorfní mapové desky, z nichž každá se může zarovnat s jakoukoli hranou stejné délky na kterékoli jiné mapové desce. To umožňuje téměř neomezený počet kombinací pro vytvoření libovolné terénní situace, včetně scénářů navržených hráči. Každý mapový hex představuje vzdálenost přibližně 150 až 200 metrů.
Komponenty
4 izomorfní mapy
8 překryvných desek
5 listů počítadel (3 z 5/8” a 2 z 3/4”)
1 standardní kniha pravidel
1 exkluzivní sešit pravidel
7 karet scénářů s 13 scénáři
3 karty grafů a tabulek
2 karty tabulek praporů
2 šestistranné kostky
Automatický překlad
Paths to Hell (PTH) (Volume III) is a stand-alone game in the War Storms series (WSS). Recreates the events of those days and allows the players to reproduce the most famous battles of the Blitzkrieg on the East Front at a tactical level. Players take command of either the Allied or Axis forces (or can play solitaire) in the tactical battles of each scenario.
PTH while utilizing "La Bataille de France, 1940" base rules, incorporates new and adapted rules and additions for this new front. The WSS promises many hours of fierce fighting between the infantry, tanks, artillery and aircraft belonging to the armies enveloped in this conflict. Just a few of the additions include:
Human wave attacks
Battalion officers
Communist Commissars
Recon rules
Flamethrower tanks
Motorcycle recon
Waffen SS
Rumnanian
Gully
Rail Roads
One 8'5 x 11" chart with many overlays
PTH has a moderate complexity with good solitaire suitability. The system emphasizes the role of officers. Officers can activate units, coordinate with other officers and their units, call for artillery support, air support, smoke screens, influence moral checks, coordinate assaults, and much more. Rules for special actions.
Based on the principle of simultaneous execution, or simply "WE GO", a hybrid system of turns and "real time". The players must activate unit leaders to perform many actions (fire, assault, move, coordinate, etc). A turn ends when both players have completed all their activations. The scale is platoon level with units
representing groups of between 30 and 40 soldiers, weapons units represents groups of 3-4 weapons and their accompanying crews (20-25 soldiers), and the AFVs/Transports representing groups of 3 to 5 vehicles and their corresponding crews. Scenarios are divided into turns representing about 12-15 minutes of action.
Turns are divided into the following phases: Command Phase, Initiative Phase, Activation Phase and Marker Removal Phase
The game uses isomorphic mapboards, each of which can align to any edge of equal length on any other mapboard. This allows for an almost unlimited number of combinations to create any terrain situation, including player designed scenarios. Each map hex represents a distance of approximately 150 to 200 metres.
Components
4 Isomorphic Maps
8 Overlays
5 sheets of Counters (3 of 5/8” and 2 of 3/4”)
1 Standard Rulebook
1 Exclusive Rulebook
7 Scenario Cards featuring 13 scenarios
3 Charts and Table Cards
2 Battalion Charts Cards
2 six-side dice
Databáze deskových a společenských her. Podrobné informace o deskovkách, rozšířeních deskových her, karetních hrách, RPG a dalších stolních hrách. V případě, že nám chcete nahlásit chybu či problém nebo máte zájem o spolupráci, kontaktujte nás.
Galaxy Raiders
Jednoduchá bojová karetní hra s vesmírnou tématikou ZDARMA na telefony Apple iOS nebo Android. www.galaxy-raiders.com