Originální popis hry
Tindaya se odehrává na počátku 15. století v ráji, který je dnes známý jako Kanárské ostrovy. Dobyvatelé je právě spatřili. Každý hráč musí vést domorodý kmen k přežití ve světě ovládaném bohy a utvářeném přírodními katastrofami.
Tindaya je tematicky zaměřené dobrodružství o přežití s duší eurohry. Tato ekologicky uvědomělá hra nabízí dva herní režimy, které potěší každou skupinu: Kooperativní (včetně sólového) & kompetitivní, navíc s variantou zrádce pro hráče, kteří si potrpí na staromódní podřezávání krků. Obtížnost lze odstupňovat a méně zkušení hráči se mohou naučit hrát prostřednictvím minikampaně o třech hrách.
Během tří fází se domorodci budou usazovat, postupovat a bojovat s vetřelci, to vše v mytologickém prostředí, kterému vládnou dva bohové, Acoran &; Moneiba. Ti budou v každé fázi hry požadovat specifické zboží. Pokud je domorodci nebudou schopni nebo ochotni poskytnout, rozpoutá se jejich božský hněv. Hráči však nejsou sami; dva věštci budou předpovídat pomocí čtení kouře z jejich ohňů. Tibiabin uvidí katastrofy, které přijdou. Tamonante předpoví, kde k nim dojde. Na hrací desku budou umístěny značky katastrof, které budou signalizovat, co přijde.
Konec hry: V kooperativním režimu hráči zkontrolují, zda byl jejich společný úkol splněn. Pokud ano, bohové budou spokojeni a všichni domorodci hru vyhrají. V kompetitivním režimu budou body solidarity uděleny hráčům, kteří dali komunitě více, spotřebovali méně zdrojů nebo dosáhli kolektivních i osobních cílů. Hráč s více body vyhraje hru.
—popis od tvůrce
Automatický překlad
Tindaya is set at the dawn of the 15th century on the paradise known today as the Canary Islands. The conquistadors have just set eyes on it. Each player must lead an aboriginal tribe to survival in a world ruled by gods and shaped by natural disasters.
Tindaya is a theme-driven survival adventure with the soul of a eurogame. This environmentally conscious game offers two play modes to please any group: Cooperative (including solo) & Competitive, in addition to the Traitor variant for players avid of some old fashioned throat-cutting. Difficulty can be graded, and less experienced gamers can learn to play through a 3 game mini-campaign.
During 3 phases, natives will settle, progress, and battle invaders, all within a mythological setting ruled by two gods, Acoran & Moneiba. They will demand specific goods at each stage of the game. If the natives are unable or unwilling to provide them, their godly rage will be unleashed. But players are not alone; two seers will make predictions by reading the smoke of their bonfires. Tibiabin will see the disasters to come. Tamonante will predict where they will happen. Disaster markers will be placed on the board to signal what is to come.
End of the Game: In Cooperative mode, players will check if their collective mission has been achieved. If so, the gods will be happy, and all natives win the game. In Competitive mode, solidarity points will be granted to players that have given more to the community, used fewer resources, or achieved both collective and personal objectives. The player with more points will win the game.
—description from the designer
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.