Originální popis hry
Foretold je tahová strategie pro 2-4 hráče. Hra obsahuje karty (Věrní, Karty osudu a Relikvie) a dlaždice (Chrám), které se získávají na centrální desce tržiště. Hry obsahují období ekonomického budování, přípravu na boj, poté nájezd a závěrečnou hru. Hráči se zařadí do jednoho ze čtyř jedinečných balíčků osudu, což zvyšuje hodnotu opakovaného hraní a interakci. O vítězi rozhoduje mazanost, politika stolu a strategická hra.
Přehled:
Hráči se ujímají role ambiciózního božstva. Musí vybudovat chrám, shromáždit věrné stoupence a shromáždit mocné relikvie ve snaze vymazat své soupeře z mapy – pouze jedno božstvo může v tomto volném boji legendárních rozměrů vládnout věčně!"
Doba hraní:
2 hráči (1 hodina), 3 hráči (1,5 hodiny), 4 hráči (2-2,5 hodiny)
Základní hra:
Hra probíhá podle čtyřstupňového tahu: Hráči používají věrné (lidské stoupence) ve svém chrámu k získávání zlata a k obraně v boji.
Věrní umístění v nájezdní skupině mohou během boje útočit na soupeřovy chrámy.
Věrní umístění v nájezdní skupině mohou během boje útočit na soupeřovy chrámy.
Hráči používají věrné (lidské stoupence) ve svém chrámu k získávání zlata a k obraně v boji.
Relikvie (4 z nich jsou přiřazeny ke každému osudu) dále zvyšují strategickou hru a dodávají jí rozmanitost.
Hráči si z náhodně vybrané hromádky (balíčku dlaždic) koupí dlaždice, aby si upravili svůj chrám, který pak strategicky rozmístí tak, aby zvýšili velikost rukou a obranu.
Čtyři osudy jsou následující: Chaos, Milost, Prosperita a Moudrost, z nichž každá je přizpůsobena jedinečnému hernímu stylu.
Každý balíček osudů má silnou sadu 20 různých karet, tematicky odpovídajících každému z osudů.
Boj:
Nájezdník se vydává do soupeřova chrámu, kde se setkává s obránci a pastmi na cestě z dlaždic do srdce chrámu, kde sídlí soupeřova životní síla. Boj se řeší pomocí hodů kostkou, přičemž nejprve hází Obrana a její součet se kombinuje. Věrní zahraní ze strany nájezdníků musí překonat obranný součet, jinak jsou nuceni ustoupit. Pokud je chrám dobyt, je poškození uděleno prostřednictvím zasažení. Jakmile soupeř’s životy dosáhne nuly (max. 20), je poražen. Poslední zbývající hráč dosáhl nesmrtelnosti!
Automatický překlad
Foretold is a turn-based strategy game for 2-4 players. Play features Cards (Faithful, Fate Cards and Relics) and Tiles (Temple) acquired through a central Marketplace board. Games feature a period of economic build-up, preparation for combat, then Raiding and end-game. Players will align with one of four unique Fate Decks, boosting replay value and interaction. Craftiness, table politics and strategic play determine the winner.
Overview:
Players take on the role of an aspiring deity. They must build up a Temple, gather Faithful followers and collect powerful Relics in an attempt to wipe their opponents off the map – only one deity can reign eternal in this free-for-all of legendary proportions!
Play Time:
2 players (1-hour), 3 players (1.5 hours), 4 players (2-2.5 hours)
Basic Play:
Play follows a 4-step turn: Reveal (start), Marketplace (buy), Raid (combat), Reinforce (end).
The Tile Deck, Faithful Deck and Relic Deck feed into a central board called the Marketplace.
Players use Faithful (human followers) in their Temple to collect gold and defend in combat.
Faithful placed in the Raiding Party can attack opposing Temples during combat.
Relics (4 of which are aligned to each Fate) further increase strategic play and add variety.
Players will purchase Tiles from a randomized stack (the Tile Deck) to customize their Temple, which is then arranged strategically to increase hand-size and defenses.
The four fates are: Chaos, Grace, Prosperity and Wisdom, each tailored to a unique play-style.
Each Fate Deck has a powerful set of 20 different cards, in theme with each of the Fates.
Combat:
A Raiding Party ventures into an opposing Temple, encountering Defenders and Traps along a Tile path to the Heart of the Temple, where the opposing life force dwells. Combat is resolved through dice rolls, with Defense rolling first and combining its total. Faithful played from the Raiding Party must beat defending total or they are forced to retreat. If the Temple is conquered, damage is dealt through Smiting. When an opponent’s life hits zero (20 max), they are defeated. The last remaining player has achieved immortality!
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.