Originální popis hry
Doodle City je rychlá rodinná hra s budováním města. Hráči kreslí na hrací list síť silnic, staví město a snaží se získat body za své hotely, obchody a taxíky — a přitom se vyhnout znečištění.
Vymyslet ideální síť silnic může být docela hlavolam, takže před začátkem hry jsou silnice přes parky náhodně rozděleny, čímž je zajištěno, že žádné dvě hry nebudou stejné. V každém kole se na stůl hodí jedna bílá kostka na hráče, jedna další bílá kostka a jedna modrá kostka. Modrá kostka označuje, který sloupec musí hráči použít, zatímco každá bílá kostka označuje řadu. Každý hráč si postupně vybere bílou kostku a táhne na dané políčko. Na většině políček se kreslí silnice, ale v parcích se místo toho staví domy. Na každém políčku můžete táhnout pouze jednou, a pokud ve svém tahu nemůžete táhnout, získáváte znečištění.
Budova je bodována v okamžiku, kdy na jejím políčku táhnete. Když například vylosujete silnici procházející prostorem s hotelem, získáte body rovnající se délce silnice procházející tímto hotelem. Obchody jsou bodovány podle toho, kolik domů je k nim aktuálně připojeno. Existují také bonusy udělované hráči, který jako první připojí obchod k určitému počtu domů.
Hra končí, když jeden z hráčů dokončí nejvyšší možné skóre hotelu nebo obchodu, nebo když hráč přijde o svůj poslední strom kvůli znečištění. Konečné skóre je za připojené taxíky a za nejmenší/největší znečištění.
Automatický překlad
Doodle City is a quick family game of city building. By drawing a network of roads on their play sheet, players are building a city and trying to score points for their hotels, shops and taxis — all while avoiding pollution.
Working out an ideal road network can be quite the puzzle, so before the game begins roads through parks are randomized, making sure that no two games will be alike. Each round, one white die per player, one additional white die, and a blue die are rolled onto the table. The blue die indicates which column the players must use, while each white die indicates a row. In turn each player picks a white die and draws in the given space. In most spaces you draw roads, but in parks you instead build houses. You can draw only once in each space, and if on your turn you cannot draw, you gain pollution.
A building is scored the moment you draw in its space. For example, when you draw a road through a hotel space, you score points equal to the length of the road passing through that hotel. Shops score according to how many houses are currently connected to the shop. There are also bonuses awarded to the first player who connects a shop to a certain number of houses.
The game ends when one player completes the highest possible hotel or shop score, or when a player loses his last tree due to pollution. Final scores are for connected taxis and for having least/most pollution.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.