Originální popis hry
Cerebria je dynamická, týmová hra s cílem ovládat oblast, ve které hráči hrají za duchy, mocné entity představující blaženost nebo mrákotu. Tyto protichůdné síly - dvě stránky lidské povahy - bojují o kontrolu a utváření Vnitřního světa, metaforického znázornění vyvíjející se osobnosti.
Cerebria přináší jedinečné téma a řadu inovativních mechanismů. Hra se soustředí na hráči ovládané Duchy a karty emocí, které ovládají oblasti Cerebria’a každá z nich má své vlastní statistiky a schopnosti.
Duchy mohou ve svém tahu provést až tři akce. Mezi ně patří pohyb mezi říšemi a hranicemi Cerebria’, používání specifických schopností říší, vyvolávání a vylepšování karet emocí, odstraňování soupeřových emocí a stavění pevností k upevnění svého vlivu v určitých oblastech. Akce stojí sílu vůle, kterou získáváte především absorpcí ze Sfér původu uprostřed hrací plochy. Blaženost i Mrákota mají také vzácný společný týmový zdroj, Ambice, který jim umožňuje využívat nejsilnější efekty hry’
Týmy mohou získávat body buď plněním veřejně známých vedlejších cílů (Záměrů), nebo plněním svých hlavních cílů (Aspirací), které se v průběhu hry dynamicky mění. Získávání Aspirací umožňuje hráčům přidávat do Identity, postavené uprostřed hrací desky, Střípky blaženosti a sklíčenosti. Jedná se o klíčové momenty ve hře: Stav Cerebria’je v neustálém pohybu, ale Fragmenty jsou trvalými otisky herního stavu během bodovacích událostí.
Hru vyhrává strana, která má větší vliv na hotovou Identitu, a stává se tak dominantní silou v Cerebrii.
Automatický překlad
Cerebria is a dynamic, team-based, objective-driven area control game, where players play as Spirits, powerful entities representing Bliss or Gloom. These opposing forces - the two sides of human nature - struggle to control and shape the Inside World, the metaphorical representation of an evolving personality.
Cerebria introduces a unique theme and numerous innovative mechanisms. The game is centered around the player-controlled Spirits, and the Emotion cards controlling Cerebria’s areas, each with their own stats and abilities.
The Spirits can perform up to three actions on their turn. These include moving between Cerebria’s Realms and Frontiers, using the specific powers of the Realms, invoking and upgrading Emotion cards, removing opposing Emotions, and building Fortresses to consolidate their influence on certain areas. The Actions cost Willpower, gained primarily by absorbing from the Origin’s Spheres in the middle of the board. Both Bliss and Gloom also have a rare shared team resource, Ambition, enabling them to use the game’s most powerful effects.
The teams can score points either by accomplishing publicly known minor objectives (the Intentions), or completing their major objectives (the Aspirations), which change dynamically during the course of the game. Scoring Aspirations allows players to add Bliss and Gloom Fragments to the Identity, built in the middle of the board. These are key moments in the game: Cerebria’s state is in constant flux, but the Fragments are permanent imprints of a game state during the scoring events.
The game is won by the side with more influence over the finished Identity, thus becoming the dominant force in Cerebria.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.