Originální popis hry
Betrayal Legacy spojuje koncept hry Betrayal at House on the Hill — prozkoumávání strašidelného sídla — s trvalostí a vyprávěním příběhu ve více hrách, které předvedl Daviau's Risk Legacy a další následující hry. Betrayal Legacy se skládá z prologu a třinácti kapitol příběhu, který se odehrává v průběhu několika desetiletí. Hráči představují rodiny, přičemž konkrétní členové rodiny se účastní jednoho příběhu, v pozdějších příbězích se pak objeví třeba starší verze těchto postav (za předpokladu, že žijí) nebo jejich potomci.
Proč by lidé deset let za desetiletím zkoumali strašidelné sídlo, zvláště když se tam dějí strašlivé věci? Předpokládám, že ze zvědavosti, nebo možná z nevědomé troufalosti, která pramení z přesvědčení, že víme víc než ti, kteří tu byli před námi. Podívejte se, co všechno jsme se naučili, obdivujte nástroje, které máme po ruce! Jistě tentokrát všichni vyjdeme bezpečně...
Stejně jako v ostatních titulech Betrayal je hra založena na vyprávění a obsahuje prvky, které zaznamenávají historii vašich konkrétních her. Například již zmíněné nástroje se připoutají ke konkrétním rodinám. Tohle není jen tak nějaké vědro; je to moje vědro, to, kterým můj dědeček jako kluk krmil prasata své rodiny, a i když to vědro můžete určitě používat, já vím, jak se s ním nejlépe zachází, protože mě učil, jak se má kydat břečka. Ano, je to dědičné vědro, a když zůstane v rodině, dostanu za jeho používání bonus
Automatický překlad
Betrayal Legacy marries the concept of Betrayal at House on the Hill — exploring a haunted mansion — with the permanency and multi-game storytelling exhibited by Daviau's Risk Legacy and other legacy games that followed. Betrayal Legacy consists of a prologue and a thirteen-chapter story that takes place over decades. Players represent families, with specific members of a family participating in one story, then perhaps an older version of those characters (assuming they lived) or their descendants showing up in later stories.
Why would people keep exploring a haunted mansion for decade after decade, especially when horrible things happen there? Curiosity, I suppose, or perhaps an ignorant boldness that comes from the belief that we know better than those who have come before. Look at all that we've learned, marvel at the tools we have at hand! Surely we'll all exit safely this time...
As with other Betrayal titles, the game is narratively-driven, with elements that record the history of your specific games. The tools mentioned earlier, for example, become attached to specific families. This isn't just a bucket; it's my bucket, the one my grandpappy used to feed his family's pigs when he was a boy, and while you can certainly use that bucket, I know how to wield it best from the time he spent teaching me how to slop. Yes, it's an heirloom bucket, and when kept in the family, I get a bonus for using it.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.