Originální popis hry
Drak spal dlouhá léta. Za tu dobu se jeskyně, pod kterou dřímal, značně změnila…Skřeti a podivné příšery zaplnily její ponuré hlubiny a šušká se, že jeskyně sama začala přemýšlet, měnit se a je stále nebezpečnější.
Přesto příběhy o nebezpečí jen zřídkakdy zastíní zvěsti o bohatství. A bohatství to může být… Neboť tam, kde dřímá drak, se skrývá i ostře střežený poklad. Naštěstí pro dřímající šelmu vyplňují jeskynní’prostory zlověstné krystaly přízračným světlem a skrývají vchod do nezměrné pokladnice. Mnozí při hledání položili život a v průběhu let pověsti vybledly v legendu.
Nejodvážnější dobrodruhy však neodradí ani krveprolití. V tento den vstoupí do tmy rytířka, která v rukavici svírá jílec meče. Roky jejích výprav - všechna vítězství i porážky - vedly k tomuto poslednímu dobrodružství. S vědomím, že království nemůže být nikdy skutečně v míru s drakem pod jeskyní, přišla, aby se mu naposledy postavila. Netuší, že tím probudí vše, co dřímá ve stínech…, a zahájí poslední bitvu v temnotách.
Vstupte do světa Vast: Vast vás a vaše přátele zavede do světla pochodní klasického jeskynního dobrodružství, postaveného na konceptu totální asymetrie. Pryč jsou doby, kdy veselá skupinka cestovatelů bojovala proti zlu. Ve hře Vast se stanete součástí nové legendy... Jakoukoliv rolí si budete přát!"
Hrajte za klasického, odvážného rytíře, chaotickou hordu skřetů, kolosálního, chamtivého draka, nebo dokonce za samotnou Jeskyni — mocnou, zádumčivou a odhodlanou rozdrtit živé tvory, kteří se odváží narušit její ponuré hlubiny. Každá role má své vlastní síly, figurky a cesty k vítězství... a vítěz může být jen jeden.
Jako dokonalá asymetrická desková hra má Vast: Vast: Křišťálové jeskyně nabízí neomezené dobrodružství, které můžete hrát znovu a znovu, když se svými přáteli prozkoumáte čtyři různé role v různých kombinacích. Hrajte jeden na jednoho v závodě na život a na smrt mezi rytířem a skřety nebo přidejte draka a jeskyni a získejte hlubší a epičtější zážitky, pokaždé jiné.
Automatický překlad
The dragon has been asleep for many long years. In that time, the cave under which it slumbered has changed greatly…Goblins and strange monsters have filled its gloomy depths and there are whispers that the cave itself has begun thinking, shifting, and growing evermore dangerous.
Still, stories of peril rarely overshadow the rumors of riches. And riches there may be… For where a dragon slumbers, there also lies a fiercely guarded treasure. Fortunately for the slumbering beast, malevolent crystals fill the cave’s rooms with spectral light, hiding the entrance to the immeasurable treasure trove. Many have given their lives to the search and over the years the rumors have faded to legend.
But the most courageous adventurers will not be discouraged by bloodshed. On this day, a knight steps into the darkness, her gloved hand gripping the hilt of her sword. Her years of quests--all of the victories and defeats--have led to this one final adventure. Knowing the kingdom can never truly be at peace with the dragon beneath the cave, she has come to make a final stand. Little does she know that she will awake everything that slumbers in the shadows… and begin the final battle in the darkness.
Enter the world of Vast: The Crystal Caverns!
Vast takes you and your friends into the torch light of a classic cave-crawling adventure, built on the concept of total asymmetry. Gone are days of the merry band of travelers fighting off evil. In Vast, you will become part of a new legend... Any part you wish!
Play as the classic, daring Knight, the chaotic Goblin horde, the colossal, greedy Dragon, or even the Cave itself — powerful, brooding, and intent on crushing the living things that dare to disturb its gloomy depths. Each role has its own powers, pieces, and paths to victory...and there can be only one winner.
As the ultimate asymmetric board game, Vast: The Crystal Caverns provides a limitless adventure, playable again and again as you and your friends explore the four different roles in different combinations. Play one-on-one in a race to the death between the Knight and the Goblins, or add in the Dragon and the Cave for deeper and more epic experiences, different every time.