Originální popis hry
Od vydavatele:
Žádali jste o to (nebo ne?) a teď je to tady (no, skoro). Balení o čtyřiceti profesionálně vytištěných a zářivě lesklých stranách (včetně obálky) a plné moudrostí z World at War, World at War: Příručka hráče je v předprodeji. Najdete v něm ukázku z připravované krabicové hry World at War, World at War: Blood and Bridges. Dva nové scénáře, Clearing Hell's Highway a Poor Bloody Infantry. Dvě bitevní zprávy s polohranými rekapitulacemi scénářů WaW (Někteří z vás jim říkají after action reports). Desetistránkový článek zkoumající strategii v sérii World at War a konkrétní taktiku potřebnou k vítězství ve všech šesti scénářích Eisenbach Gap. Dokonce i varianty pro noční boje a článek Navrhněte si vlastní scénáře "jak". A mnoho dalšího... včetně rozboru jednotek v Eisenbachské propasti...
World at War byl pro Lock ‘n Load Publishing příjemným, i když mírným překvapením. Hru jsem navrhl, protože jsem ji chtěl hrát. Ano, v koutku duše jsem cítil, že by mohl existovat trh s něčím, co by zobrazovalo válku, která se nikdy nestala, ale především jsem hru vytvořil, protože mě zajímá."
Za deset let psaní a navrhování je to jediná věc, která’mi funguje. Navrhoval jsem’a psal jsem na zakázku a dával jsem těmto dílům maximum, ale zdá se, že hry, psaní, které mi dodávají šťávu, jsou věci, které baví i ostatní lidi.
Naprosto miluji hraní World at War. Líbí se mi bojový systém, zaujala mě doba a fascinuje mě myšlenka série her, které na sebe navazují a vyprávějí příběh. Proto jsem’rád, že se líbí i ostatním lidem.
Doufám také, že tento průvodce umocní váš požitek. Snažili jsme se vytvořit průvodce, který je vizuálně přitažlivý, zajímavý a rozmanitý. Uvnitř najdete’články o strategii, procentech házení kostkami ve World at War, reportáže z bitev (nebo reportáže po akci, jak někteří z vás preferují) a rozbory jednotek. Co’zde nenajdete, jsou suchopárné články o skutečných jednotkách, které lemovaly západoněmeckou hranici, nebo mindráky o sovětské doktríně. Proč? Protože tyhle věci mě prostě nezajímají.
V systému World at War najdete spoustu tabulek porovnávajících sílu a slabost čety M1 Abrams a čety T-72. A procházíme čety v Eisenbachově proláklině, jednotku po jednotce, a dokonce nabízíme průchod pro vítězství ve scénáři Blind Sided (scénář Death of the 1st Panzer).
To vše v krásně vypraveném, dvoubarevném čtyřicetistránkovém lesklém časopise. Ano, tohle je tištěné. Můžete ho držet v ruce.
Není to samostatná hra.
Rozšiřuje:
World at War: Eisenbach Gap
World at War: Death of the 1st Panzer
Automatický překlad
From the publisher:
You asked for it (didn't you?), and now it's here (well, almost). Packing with forty professionally printed, and glaringly-glossy pages (including cover) and filled with World at War wisdom, the World at War: Gamer's Guide is on pre-order. You'll find a preview of the upcoming World at War boxed game, World at War: Blood and Bridges. Two new scenarios, Clearing Hell's Highway, and Poor Bloody Infantry. Two battle reports with semi-fictionalized accounts recounts of WaW scenarios (Some of you call these after action reports). A ten page article examining strategy in the World at War series and the specific tactics needed to win all six Eisenbach Gap scenarios. Even variants for night fighting, and a design your own scenarios "how to" article. And much more... including a unit-by-unit analysis of the platoons of Eisenbach Gap...
World at War has been a pleasant, if mild, surprise for Lock ‘n Load Publishing. I designed the game because I wanted to play it. Yes, in the back of my mind, I felt that there might be a market for something depicting the war that never happened, but primarily I created the game because it interests me.
In ten years of writing and designing, that’s the only thing I’ve found that works. I’ve designed and written on spec, and gave those pieces my best shot, but it seems that the games, the writing, that gets my juices flowing are the things other people also enjoy.
I absolutely love playing World at War. I like the combat system, am intrigued by the era, and fascinated by the idea of a series of games that link together to tell a story. So, I’m happy that other people enjoy it too.
I also hope that this guide enhances your enjoyment. We have strived to make a guide that is visually appealing, interesting, and diversified. Inside you’ll find articles on strategy, the percentages of rolling dice in World at War, battle reports (or after action reports as some of you prefer), and unit analysis. What you won’t find are dry as dust articles on the actual forces that lined the West German border or mind-numbing diatribes on Soviet Doctrine. Why? Because that stuff just doesn’t interest me.
There are lots of tables comparing the strength and weakness of an M1 Abrams platoon and a T-72 platoon in the World at War system. And we go through the platoons of Eisenbach Gap, unit-by-unit, and even provide a walk through for winning Blind Sided (a Death of the 1st Panzer scenario.)
All this in a beautifully laid out, two-color 40-page glossy magazine. Yeah, this one's printed. You can hold it in your hands.
Not a stand-alone game.
Expands:
World at War: Eisenbach Gap
World at War: Death of the 1st Panzer