Originální popis hry
Armády Velkých domů po staletí bojovaly za znovuzískání slávy padlé Hvězdné ligy a vysílaly pluky svých elitních mechů do bitev na stovkách světů, zatímco lidstvo nezadržitelně směřovalo k novému Temnému věku. Příchod Klanů – potomků ztracené armády Hvězdné ligy – jen málo přispěl k zastavení masakru.
Jen zvýšil sázky.
BattleTech: Alpha Strike je rychle hratelná forma hry BattleTech s futuristickým obrněným bojem. Tato kniha, vyvinutá pro moderní stolní hráče válečných miniatur, přináší hráčům možnost vést válku na zemi, na moři i ve vzduchu pomocí herního systému Quick-Strike v BattleTechu: Strategické operace. BattleTech: Stejně jako její předchůdce Quick-Strike vychází z hybridizace pravidel BattleForce, která jsou k dispozici také v knize Strategic Operations, spolu s pravidly pro hru s miniaturami uvedenými v témže svazku, která umožňují hru bez hexů v terénu. BattleTech: V BattleTech: Alpha Strike obsahuje podporu jak pro hru na hexech, tak pro hru bez hexů.
V BattleTech: V této hře, která je tematicky zaměřena na invazi klanů, je každý BattleMech (nebo jiná herní jednotka) reprezentován pomocí řady karet jednotek, které jsou vysoce abstrahovanou odvozeninou příslušného záznamového archu pro každou jednotku v "klasickém" BattleTechu. (Zatímco BattleForce používá stejnou abstrakci pro seskupení 'Mechů do kopí, hvězdic, století nebo úrovní II, BattleTech: Stejně jako v "klasickém" BattleTechu je cílem hráče použít své síly k dosažení svých cílů, což obecně zahrnuje porážku nebo zničení soupeřových sil. Díky použití karet jednotek BattleForce a možnostem pravidel se však hra hraje na mnohem rychlejší (i když méně komplikované) úrovni než "klasický" BT. Kromě této knihy potřebujete jen kostky, miniatury a stolní terén, abyste mohli bojovat o vládu nad Vnitřní sférou na zemi, na moři i ve vzduchu – jeden svět za druhým!
Automatický překlad
For centuries, the armies of the Great Houses have fought to reclaim the glory of the fallen Star League, sending regiments of their elite MechWarriors into battle across hundreds of worlds as humanity slid inexorably toward a new Dark Age. The coming of the Clans – descendants of the lost Star League army – did little to stem the slaughter.
It only raised the stakes.
BattleTech: Alpha Strike is a fast-playing form of the BattleTech game of futuristic, armored combat. Developed for the modern tabletop miniatures wargamer, this book brings players the ability to wage war on land, sea, and air using the Quick-Strike game system in BattleTech: Strategic Operations. BattleTech: Alpha Strike, like its forerunner Quick-Strike, draws upon a hybridization of the BattleForce rules also available in Strategic Operations, together with the miniature game rules presented in that same volume which allow for hexless terrain play. BattleTech: Alpha Strike includes support for both hex-based and hexless game play.
In BattleTech: Alpha Strike, themed around the Clan Invasion, each BattleMech (or other game unit) is represented using a series of Unit Cards, which are highly abstracted derivations of the respective Record Sheet for each unit in "classic" BattleTech. (While BattleForce uses the same abstraction to group 'Mechs into lances, Stars, centuries, or level IIs, BattleTech: Alpha Strike should treat each 'Mech as an individual unit.)
As with "classic" BattleTech, a player's goal is to use his force to achieve his objectives, which generally involves the defeat or destruction of opposing forces. However, the game's use of BattleForce Unit Cards and rule options allow it to play at a much faster (though less intricately detailed) level of play than "classic" BT. Complete with sample armies and a ready-to-play campaign system, all you need besides this book are dice, miniatures, and tabletop terrain to fight for control over the Inner Sphere on land, sea, and air – one world at a time!