Originální popis hry
Rozšíření Hegemon přináší do hry Dominations dvě nové mechaniky: destičky Hegemonie a karty Omen!
Především destičky Hegemonie. Tyto destičky jsou v podstatě novým společným systémem cílů, který ve hře nahrazuje běžné karty cílů. Při hře s destičkami Hegemonie si hráči na začátku hry nelosují osobní kartu Cíle jako obvykle. Místo toho se všichni snaží uspokojit požadavky Hegemona. Tyto požadavky se určují tažením tří destiček Hegemonie, z nichž každá bude mít kritéria založená na městech, kartách znalostí a barvách Nodusu. Hráči pak budou bojovat o nadvládu nad jednotlivými cíli diktovanými destičkami: na konci věku získá hráč s nejvyšším počtem každého z 5 kritérií další vítězné body! V případě remízy nezíská body žádný z hráčů - Hegemon má zájem jen o ty nejlepší…
Postupem času však budou staří vůdci padat a noví vznikat… Začátek každého nového Věku přivede k moci nového Hegemona a jeho požadavky mohou být tentokrát velmi odlišné! Dva z cílů jsou konstantní: počet úrovní monumentů ve vašem vlastnictví a skóre vlivu. Staré kameny se však zamíchají zpět na své hromádky a vylosují se tři nové. V důsledku toho mohou vaše cíle zůstat stejné (alespoň částečně), nebo se pro příští věk zcela změnit!
Automatický překlad
The Hegemon expansion brings two new mechanics to your games of Dominations : Hegemony tiles and Omen cards!
First of all, the Hegemony tiles. These tiles are essentially a new common objective system that replace the ordinary Objective cards in the game. When playing with the Hegemony tiles, players do not draw a personal Objective card at the start of the game as they normally would. Instead, they will all be trying to satisfy the demands of the Hegemon. These demands are determined by drawing three Hegemony tiles, which will each have a criteria based on Cities, Knowledge cards and colours of Nodus. Players will then battle it out for dominance over each objective dictated by the tiles: at the end of the Age, the player with the highest number of each of the 5 criteria is awarded additional victory points! In the case of a draw, no player gets the points - the Hegemon is only interested in the best…
However, as time passes, old leaders shall fall and new ones will arise… The start of each new Age will bring a new Hegemon to power, and their demands could be very different this time around! Two of the objectives are constant: the number of Monument levels in your possession, and your Influence score. However, the old tiles will be shuffled back into their piles, and three new tiles will be drawn. As a result, your objectives could remain the same (at least in part), or change completely for the next Age!
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.