Originální popis hry
Rozšíření The Gods of Ásgard:
Každého herního sezení se zúčastní pouze dva bohové. Náhodně vylosujte dvě karty bohů a umístěte je vedle hrací desky tak, aby všichni hráči viděli jejich schopnosti. Na konci úvodního nastavení zamíchejte žetony Ragnarök, které nejsou na hrací desce ani na dráze věku, a dva z nich si vylosujte. Podívejte se na názvy dvou provincií uvedené na žetonech a do každé z nich umístěte jednu figurku boha (tyto žetony Ragnarök pak odložte stranou).
Schopnost každého boha je vždy v platnosti a mění pravidla provincie, ve které se nachází. Na ostatní provincie nemá vliv. Poté, co se hráč pokusí vyplenit provincii obsahující figurku boha, ať už se mu vyplenění podaří, nebo ne, musí poté přesunout boha do jiné nevypleněné provincie, která neobsahuje figurku boha. Dva bohové tedy nikdy nemohou obsadit stejnou provincii a nikdy se nedostanou do vypleněné nebo zničené provincie.
Na začátku 2. a 3. věku jsou oba bohové opět umístěni do náhodných provincií, které jsou určeny tažením 2 nepoužitých žetonů Ragnarök.
Kombinace dvou bohů použitých v každé hře vytváří jedinečnou strukturu daného sezení. Ovlivňují volbu draftu a ovlivňují průběh bitev. Budete se snažit znovu a znovu těžit z moci některého boha tím, že ho budete přesouvat, kam se vám zachce, a vždy vypleníte jeho provincii? Nebo se ho budete snažit neutralizovat drancováním v okolí jeho provincie? Možná se budete chtít pokusit beznadějně vyplenit jeho provincii jen proto, abyste ho přesunuli do jiné provincie, kde bude překážet plánům jiného hráče. Přidávají do hry zcela novou vrstvu, aniž by pravidla téměř jakkoli zkomplikovaly.
Ke každé miniatuře je přiložena karta boha velikosti tarotu.
Automatický překlad
The Gods of Ásgard expansion:
Only two gods will be part of each game session. Randomly draw two god cards and place them next to the board so all players can see their powers. At the end of the initial setup, shuffle the Ragnarök tokens that are not on the board or on the Age Track and draw two of them. Look at the names of the two provinces listed on the tokens and place one god figure in each of them (these Ragnarök tokens are then put aside).
Each god's ability is always in effect, changing the rules of the province they're in. The rest of the provinces are not affected. After a player attempts to pillage a province containing a god figure, whether he succeeds in the pillaging or not, he must then move the god to a different unpillaged province that does not contain a god figure. So the two gods can never occupy the same province, and they never go to a pillaged or destroyed province.
At the beginning of the 2nd and 3rd Ages, the two gods are again placed in random provinces, determined by drawing 2 unused Ragnarök tokens.
The combination of the two gods used in each game creates a unique texture to that session. They affect draft choices and influence the flow of the battles. Will you try to benefit from a god's power again and again by moving him where you want and always pillaging his province? Or will you do your best to neutralize him by pillaging around his province? Perhaps you'll want to attempt a hopeless pillage on his province just to move him onto another province where he will hinder another player's plans. They add a whole new layer to the game, without adding hardly any complexity to the rules.
The miniatures each come with a tarot-sized God card.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.