Originální popis hry
Pravidla pro tábořiště zavádějí Spawning Points, které se mohou přesouvat ze zóny 3 do zóny 2 v závislosti na hodu na přivolání, což vytváří dynamičtější vzorec invaze.
Při nastavení hry pomocí destiček tábora hráči umístí na hrací plochu na vyznačená místa Spawning Tokens - ty představují pohyblivá nepřátelská tábořiště. Když při hodu na přivolání padne symbol čtverce, na Spawning pointu se zrodí nepřátelé uvedení na příslušné kartě nepřítele a poté se Spawning žeton posune dopředu na zónu 2. Výsledek v podobě trojúhelníku způsobí, že Spawning Point bude pokračovat tam, kde je, a výsledek v podobě kruhu přesune Spawning Point zpět do zóny 3.
Tato mobilní povaha sady destiček Encampment přináší nový a svěží zážitek při obraně Citadely! S nepřáteli objevujícími se na zónách 2 a 3 se tlak na hrdiny stupňuje! Útočné jednotky budou o krok blíž a katapult nebude tak silný, když se spawnují na Zóně 2, ale na druhou stranu se těžké jednotky, které se spawnují na Zóně 2, budou muset přesunout na Zónu 3, než začnou ostřelovat Citadelu, což hrdinům i Citadele získá nějaký čas! Symboly vlevo od dlaždic tábora označují chování různých typů nepřátel v závislosti na tom, kde se spawnují.
Sadu dlaždic tábora lze hrát s jakoukoli nepřátelskou armádou B-Sieged, ať už se jedná o Abyssalské síly ze hry Sons of the Abyss nebo národ Železných orků z rozšíření Darkness & Fury!
Automatický překlad
The Encampment rules introduce Spawning Points that may move back and forth from Zone 3 to Zone 2 depending on the Summoning rolls, creating a more dynamic pattern of invasion.
When setting up the game with the Encampment Tiles, players will place Spawning Tokens on the board in the indicated spots - these represent the moving enemy Encampments. When a Square symbol is rolled on the Summoning Roll, the Spawning Point will spawn the enemies listed on the corresponding Enemy card and then the Spawning Token is moved forward to Zone 2. A Triangle result will make the Spawning Point continue where it's at, and a Circle result will move the Spawning Point back to Zone 3.
This mobile nature of the Encampment Tile Set brings a new and fresh experience when defending the Citadel! With enemies appearing on Zones 2 and 3, the pressure builds up on the Heroes! Assault units will be one step closer and the Catapult won't be as strong when the Spawning Points are on Zone 2's, but on the other hand, Heavy Units that Spawn on Zone 2 will have to move to Zone 3 before they start firing upon the Citadel, which will buy the Heroes and the Citadel some time! The symbols to the left of the Encampment Tiles indicate the behaviour of the different enemy types, depending on where they are spawned.
The Encampment Tile Set can be played with any B-Sieged enemy army, whether it be the Abyssal Forces from Sons of the Abyss or the Iron Orc nation from the Darkness & Fury expansion!
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.