Washington's War desková hra
Deskovky.org / Hra / Washington's War
Původní název hry
Washington's War
Board Game Geek score
Washington's War
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 2416 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
Washington's War
Autoři hry
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
(z webových stránek GMT:) Washington’s War je dlouho očekávaná přepracovaná verze původní karetní hry We the People. Washington's War, stejně jako její předchůdce, staví síly světové velmoci (Anglie) proti vzpurným americkým kolonistům, kteří bojují za svou nezávislost. Washington’s War je skutečným redesignem, který zachovává hlubokou strategii hry We the People a zároveň vytváří hru s velmi krátkou herní dobou (přibližně 90 minut). Na rozdíl od většiny válečných her umožňuje Washington's War vám a vašemu soupeři hrát dvakrát a zároveň si vyměnit strany během jednoho sezení. Tato funkce umožňuje rychlou turnajovou hru buď tváří v tvář, nebo na internetu. Washington's War je ideálním protilékem pro časově náročné hráče, jejichž jedinou možností byly dosud eurohry. Washington’s War obsahuje kostkový bojový systém, který rychle řeší souboje a je velmi přívětivý pro hru po internetu. Hra také obsahuje novou CDG odhazovací mechaniku, která umožňuje hrát každou kartu v ruce tím, že soupeř může koupit své odhozené události za operační kartu. Nyní neobvyklé rozložení karet vytváří výzvy, nikoli nepřekonatelné překážky pro postup vaší strategie. Největší designovou změnou mezi We the People a Washington's War je kromě výše zmíněných nových herních mechanik větší důraz na asymetrické schopnosti obou stran. Britové jsou konvenční armádou s dominantní námořní kapacitou, která jim dává velkou sílu v pobřežních oblastech. Američané jsou nekonvenční silou s malou Kontinentální armádou vedenou Georgem Washingtonem, která touží po francouzské intervenci. Zatímco Britové se snaží rozšířit svůj vliv ve vnitrozemí, Američané se snaží udržet své miliční síly v poli. Nakonec ve Washingtonově válce zvítězí ta strana, která dokáže lépe využít svých silných stránek a ochránit své slabiny. Washingtonova’válka byla široce testována na internetu v turnajovém formátu, aby byla zajištěna jasnost pravidel pod tlakem konkurence. Co bylo staré, je zase nové... buďte mužem na bílém koni a otcem nového národa, nebo králem, který se snaží zachránit své impérium během světové války. SOUČÁSTI: * 2 dvojité tlusté listy počítadel * VYTVOŘENÁ mapa o rozměrech 22"x34" * 110 karet událostí * 2 šestistranné kostky * Kniha pravidel * Kniha her * 2 pomocné karty pro hráče DESIGNER: Mark Herman VÝVOJÁŘ: Joel Toppen ART DIRECTOR: Rodger B. MacGowan MAPA &; KARTY: R: (popis na BGG:) Washington’s War je karetní hra o americké revoluci. Staví proti sobě síly krále Jiřího III. a americké kolonisty, kteří bojují za svou nezávislost. Ve hře Washington’s War se ujmete role buď: krále Velké Británie, který se snaží přivést své vzpurné kolonie zpět do říše a zároveň se vypořádat s globální válkou proti odvěkým nepřátelům, kteří se chtějí pomstít za své ztráty v sedmileté válce; NEBO Kontinentálního kongresu, který bojuje proti silám Velké Británie a zároveň se snaží sjednotit své krajany pro věc svobody. Washingtonova’válka není pouhým převzetím mého dřívějšího návrhu na stejné téma, ale skutečným přepracováním, které zachovává základní atmosféru a zároveň zjednodušuje a zrychluje to, co už tak bylo rychlou hrou. Washington’s War obsahuje bojový systém řízený kostkami, který rychle řeší souboje a je velmi přívětivý k internetové hře. Hra také obsahuje novou CDG odhazovací mechaniku, která umožňuje hráči zahrát vyřazenou událost za cenu operační karty. Nyní neobvyklé rozložení karet vytváří výzvy a nikoli nepřekonatelné překážky, které posouvají vaši strategii vpřed. Washington’s War je široce testována na internetu, aby se hráči mohli vyjádřit a získat podněty ještě před vydáním. Co bylo staré, je opět nové…. Staňte se mužem na bílém koni a vytvořte národ nebo zachraňte impérium.Automatický překlad
(from GMT's website:)
Washington’s War is the long awaited re-design of the original card driven game, We the People. Washington's War, like its predecessor, pits the forces of a world power (England) against its rebellious American colonists as they fight for their independence.
Washington’s War is a true re-design that maintains the deep strategy of We the People while creating a game with a very short playing time (approximately 90 minutes). Unlike most wargames, Washington's War allows you and your opponent to play twice while switching sides in one sitting. This feature allows for rapid tournament play either face-to-face or on the Internet. Washington's War is the perfect antidote for a time conscious crowd whose only option up to now have been Eurogames.
Washington’s War features a dice-driven combat system that quickly resolves combat and is very friendly to Internet play. The game also features a new CDG discard mechanic that makes every card in your hand playable by allowing your opponent to buy his discarded events for an operations card. Now, unusual card distributions create challenges and not insurmountable barriers for advancing your strategy.
The biggest design changes between We the People and Washington's War, besides the aforementioned new game mechanics, is the increased emphasis on the asymmetrical capabilities of the two sides. The British are a conventional army with a dominant naval capability that gives them great strengths in the coastal regions. The Americans are an unconvential force with a small Contintental Army led by George Washington who yearn for French intervention. While the British struggle to expand their influence inland, the Americans struggle to keep their militia forces in the field. In the end it is the side that is better able to play to their strengths and protect their vulnerabilities that prevails in Washington's War.
Washington’s War was broadly tested on the Internet in a tournament format to ensure clarity of rules under the stresses of competition. What was old is new again...be the man on the white horse and father a new nation, or be a king trying to save his empire during a world war.
COMPONENTS:
* 2 Double-thick Counter Sheets
* MOUNTED 22"x34" Map
* 110 Event Cards
* 2 6-sided dice
* Rule Book
* Play Book
* 2 Player Aid Cards
DESIGNER: Mark Herman
DEVELOPER: Joel Toppen
ART DIRECTOR: Rodger B. MacGowan
MAP & CARD ART: Mark Simonitch
COUNTER ART: Harold Lieske
(BGG description:)
Washington’s War is a card-driven game on the American Revolution. It pits the forces of King George III against the American colonists as they fight for their independence. In Washington’s War, you assume the role of either:
The King of Great Britain as he tries to bring his rebellious colonies back into the Empire, while at the same time dealing with a global war against ancient enemies bent on revenge for their losses in the Seven Years War; OR
The Continental Congress as they battle the forces of Britain, while trying to rally their countrymen to the cause of liberty.
Washington’s War is not just a re-tread of my earlier design on the same subject, but a true re-design that is keeping the basic feel while simplifying and speeding up what was already a fast paced game. Washington’s War features a dice-driven combat system that quickly resolves combat and is very friendly to internet play. The game also features a new CDG discard mechanic that enables a player to play a discarded event for the cost of an operations card. Now unusual card distributions create challenges and not insurmountable barriers to push your strategy forward. Washington’s War is being broadly tested on the internet to give players a voice and a source of input prior to publication. What was old is new again…. Be the man on the white horse and forge a nation or save an empire.
Dostupná rozšíření hry
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.