Originální popis hry
Rozhodněte o svém osudu! Hra Call to Adventure je inspirována fantasy vyprávěním inspirovaným postavami a vyzývá 1-4 hráče k vytvoření hrdiny s nejlepším osudem, který získá vlastnosti, bude čelit výzvám a překoná protivníky.
Call to Adventure obsahuje jedinečný "runový systém" pro řešení výzev, bodový systém, který podporuje vyprávění příběhů, a více než 150 jedinečných karet. Hráči začínají každou hru s kartou původu, která poskytuje jejich příběh a také dvě "startovní" schopnosti. V každém kole mohou buď získat karty vlastností z hrací desky, nebo čelit výzvě. Každá z výzev má dvě možné cesty, ze kterých si hráč může vybrat. Například hráči, kteří se setkají s Cechem zlodějů, si mohou vybrat, zda se vycvičí na špióna, nebo na zabijáka. Každá výzva má svou obtížnost, kterou je třeba překonat hodem úspěchu na vyryté runy. Čím více má hráč schopností potřebných k překonání výzvy, tím více run bude schopen odlít.
Neúspěšné výzvy vedou hráče k získání zkušenostních bodů, které mohou utratit za "posunutí" těžších výzev. Ale pozor, zatímco některé negativní zkušenosti pomohou vašemu hrdinovi v růstu, příliš mnoho tragédií ho navede na temnou cestu.
Jak hráčovi hrdinové rostou ve schopnostech a zkušenostech, postupují k těžším výzvám, nakonec se postaví smrtelně nebezpečným protivníkům a získávají další a další body osudu. Hráč, jehož hrdina má nejvyšší počet bodů osudu, vyhrává hru.
Automatický překlad
Make your fate! Inspired by character-driven fantasy storytelling, Call to Adventure challenges 1-4 players to create the hero with the greatest destiny by acquiring traits, facing challenges, and overcoming adversaries.
Call to Adventure features a unique "rune rolling" system for resolving challenges, a point-based system that encourages storytelling, and over 150 unique cards. Players begin each game with an origin card that provides their backstory as well as two "starter" abilities. Each round they may either acquire trait cards from the board or face a challenge. Challenges each have two possible paths a player can choose from. For example, players who encounter the Thieves' Guild may choose to train as a spy, or train as a killer. Each challenge has a difficulty that must be overcome by rolling successes on carved runes. The more a player has of the abilities required to overcome the challenge, the more runes they will be able to cast.
Failed challenges lead players to acquire experience points that may be spent to "push" through tougher challenges. But beware, while some negative experiences will help your hero grow, too many tragedies set them on a dark path.
As players' heroes grow in ability and experience, they move on to harder challenges, eventually facing deadly adversaries and acquiring more and more destiny points. The player whose hero has the highest destiny score wins the game.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.