Originální popis hry
Ve hře Grand Slam s původním názvem Love Means Nothing má každý hráč balíček 24 karet, z nichž každá znázorňuje dvě části tenisového kurtu: Jednu polovinu kurtu lze použít k obraně, tedy k vrácení míčku, který k vám přiletí; druhou polovinu kurtu lze použít k útoku, tedy k poslání úderu přes síť. Nikdy nepoužijete obě poloviny karty najednou — buď jednu, nebo druhou.
Tah se skládá z toho, že nejprve zahrajete kartu, která zakryje úder, který zahrál váš soupeř, a poté zahrajete další kartu, která určuje, do které ze šesti zón míček odpálíte. Nakonec zahrajete kartu přípravy, která určuje, které zóny jste připraveni pokrýt. Kartu přípravy můžete použít k pokrytí úderu, pokud je příslušná zóna zvýrazněna; v opačném případě musíte úder pokrýt kartou z ruky a v takovém případě se karta přípravy stává útokem. Zahráním karet, které soupeř nemůže pokrýt svou kartou přípravy, si tedy udržujete kontrolu nad zápasem, protože uvidíte, odkud přijde další útok, a budete se na něj moci připravit. Samozřejmě pokud hráč nemůže úder vůbec pokrýt, pak je bod ztracen.
Kombinace karet mohou vytvářet speciální údery, které, pokud nejsou pokryty odpovídající kombinací karet, vyvedou hráče z rovnováhy a na konci tahu si vynese pouze jednu kartu místo obvyklých dvou. Tím jí zůstane méně možností a sníží se pravděpodobnost, že pokryje vaše výstřely.
Automatický překlad
In Grand Slam, originally titled Love Means Nothing, each player has a deck of 24 cards, each of which depicts two parts of a tennis court: One half-court can be used for defense, returning a ball that comes your way; the other half-court can be used for offense, sending a shot across the net. You never use both halves of the card at once — either one or the other.
A turn consists of first playing a card to cover the shot your opponent played, then playing another card to dictate which of the six zones you'll hit the ball to. Finally, you play a preparation card, indicating which zones you're prepared to cover. The preparation card can be used to cover a shot if the appropriate zone is highlighted; otherwise you must cover the shot with a card from your hand, in which case the preparation card becomes the attack. Thus, by playing cards that your opponent cannot cover with her preparation card, you maintain control of the match because you'll see from where the next attack will come and will be able to prepare for that. Of course if a player cannot cover a shot at all, then the point is lost.
Combinations of cards can create special shots, which if not covered by the corresponding combination of cards, leave a player off balance, with her drawing only one card at the end of the turn instead of the usual two. This will leave her with fewer options and make it less likely that she'll cover your shots.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.