Originální popis hry
Ve hře Pax Pamir se hráči vžijí do role afghánských vůdců 19. století, kteří se snaží vytvořit nový stát po pádu Durránské říše. Západní historie toto období často nazývá "Velkou hrou" kvůli roli, kterou sehráli Evropané, kteří se snažili využít střední Asii jako divadlo pro své vlastní soupeření. V této hře jsou tyto říše nahlíženy striktně z perspektivy Afghánců, kteří se snažili manipulovat s pronikajícími ferengy (cizinci) pro své vlastní účely.
Z hlediska hry je Pax Pamir poměrně přímočarým tableau builderem. Hráči tráví většinu svých tahů nákupem karet na centrálním trhu a následně tyto karty hrají před sebou v jedné řadě zvané dvůr. Hraní karet přidává jednotky na herní mapu a poskytuje přístup k dalším akcím, kterými lze narušit hru ostatních hráčů a ovlivnit její průběh. Poslední bod je třeba zdůraznit. Ačkoli si každý staví svou vlastní řadu karet, hra nabízí mnoho způsobů, jak se hráči mohou navzájem přímo i nepřímo rušit
Aby přežili, budou se hráči organizovat do koalic. V průběhu hry budou hráči vyhodnocovat dominanci jednotlivých koalic při řešení speciální karty, zvané "Kontrola dominance". Pokud při jedné z těchto kontrol získá jedna koalice dominantní převahu, hráči věrní této koalici získají vítězné body podle svého vlivu ve své koalici. Pokud však Afghánistán zůstane během jedné z těchto kontrol roztříštěný, hráči místo toho obdrží vítězné body na základě své osobní mocenské základny.
Po každé kontrole dominance se vítězství zkontroluje a hra se částečně resetuje, což hráčům nabídne nový pokus o realizaci jejich ambicí. Hra končí, když se jednomu hráči podaří dosáhnout náskoku čtyř a více vítězných bodů nebo po vyřešení čtvrté a poslední kontroly dominance.
Automatický překlad
In Pax Pamir, players assume the role of nineteenth century Afghan leaders attempting to forge a new state after the collapse of the Durrani Empire. Western histories often call this period "The Great Game" because of the role played by the Europeans who attempted to use central Asia as a theater for their own rivalries. In this game, those empires are viewed strictly from the perspective of the Afghans who sought to manipulate the interloping ferengi (foreigners) for their own purposes.
In terms of game play, Pax Pamir is a pretty straightforward tableau builder. Players spend most of their turns purchasing cards from a central market, then playing those cards in front of them in a single row called a court. Playing cards adds units to the game's map and grants access to additional actions that can be taken to disrupt other players and influence the course of the game. That last point is worth emphasizing. Though everyone is building their own row of cards, the game offers many ways for players to interfere with each other directly and indirectly.
To survive, players will organize into coalitions. Throughout the game, the dominance of the different coalitions will be evaluated by the players when a special card, called a "Dominance Check", is resolved. If a single coalition has a commanding lead during one of these checks, those players loyal to that coalition will receive victory points based on their influence in their coalition. However, if Afghanistan remains fragmented during one of these checks, players instead will receive victory points based on their personal power base.
After each Dominance Check, victory is checked and the game will be partially reset, offering players a fresh attempt to realize their ambitions. The game ends when a single player is able to achieve a lead of four or more victory points or after the fourth and final Dominance Check is resolved.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.