Originální popis hry
Lidé tomuto rozlehlému místu říkají pouze poušť, protože si nikdo nepamatuje, co tu bylo předtím. Zlatý věk lidských bytostí už dávno pominul. Teď je tu jen písek a jediná naděje je ve vlhku.
Cestovatelé procházejí pouští, která se táhne od svahů pohoří Akaishi až k útesům Seaclaw. V polorozbořených starobylých městech žijí poslední lidské komunity, které se snaží přežít tím, že shánějí potravu z toho mála zeleně, co ještě zbylo. Tito pouštní cestovatelé přepravují zboží na hřbetech svých housenek. Přestože jejich jediným cílem je vydělat co nejvíce peněz, zároveň více či méně záměrně pomáhají vracet život do pouště tím, že z umělých skleníků měst převážejí drobné rostliny do nejodlehlejších koutů tohoto písečného oceánu.
Písek, navržený Arielem Di Costanzem a Javierem Pelizzarim a ilustrovaný Ernestem Salou, je hra s hlavním mechanismem sebrat a doručit, kterou si můžete užít sami nebo ve skupinách až čtyř hráčů při hrách dlouhých přibližně 120 minut. Hráči musí po šesti kolech (pěti ve hře pro čtyři hráče) získat co nejvíce zlata, aby vyhráli.
Ve hře Sand se hráči vžívají do role těchto neohrožených pouštních cestovatelů, kteří procházejí cestami po hrací desce a navštěvují různá města. Sbírají zboží, aby je odvezli na jiná místa, a vydělávají tak zlato za dopravní služby. Duny překonávají na hřbetech svých věrných housenek, které se v péči o ně rozrostou a pomohou hráčům efektivněji plnit jejich úkoly. Po cestě se k nim přidají užiteční společníci a budou jim svěřeny úkoly, jejichž splnění přinese na konci cesty dobré výhody. Pomozte rostlinám znovu zapustit kořeny a snad ještě existuje nějaká naděje pro toto zpustošené místo...
—popis od vydavatele
Automatický překlad
People refer to this vast place only as the desert since no one remembers what was here before. The golden age of human beings has long passed. Now there is only sand, and the only hope is in the humidity.
Travelers cross the desert that stretches from the slopes of the Akaishi Mountains to the cliffs of Seaclaw. Half-ruined ancient cities are home to the last human communities struggling to survive by foraging for what little green remains standing. These desert travelers transport goods on the backs of their caterpillars. Although their only goal is to make as much money as they can, at the same time and in a more or less deliberate way, they are helping to bring life back to the desert by carrying small plants from the artificial greenhouses of the cities to the most remote corners of this ocean of sand.
Designed by Ariel Di Costanzo and Javier Pelizzari and illustrated by Ernest Sala, Sand is a game with a main mechanism of pick-up-and-deliver that can be enjoyed alone or in groups of up to four players in games of about 120 minutes long. Players have to earn as much gold as possible after six rounds (five in a four-player game) to win.
In Sand, players put themselves in the shoes of these intrepid desert travelers who travel the paths of the board and visit the different towns. They collect goods to take them to other places and thus earn gold for the transport service. They cross the dunes on the backs of their faithful caterpillars, which, cared for, will grow and help players complete their tasks more effectively. Along the way they will be joined by helpful companions and be entrusted with missions that, if completed, will bring good benefits at the end of the journey. Help the plants take root again, and perhaps there is still some hope for this desolate place...
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.