Mage Wars Arena desková hra
Deskovky.org / Hra / Mage Wars Arena
Původní název hry
Mage Wars Arena
Board Game Geek score
Mage Wars Arena
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 7412 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
Mage Wars Arena
Autoři hry
Tvůrci hry
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Jaké by to bylo, kdyby se mágové z nejrůznějších magických škol a filozofií sešli v aréně a bojovali na život a na smrt? Jak by bojoval iluzionista s druidem? Nebo čaroděj s bestiářem? Nebo kněžka s čarodějem? Mage Wars — v roce 2015 přejmenovaná na Mage Wars Arena, aby se odlišila od Mage Wars Academy — staví proti sobě mocné mágy ve smrtícím souboji v aréně. Každý Mág používá svou vlastní, plně přizpůsobitelnou knihu kouzel, aby dosáhl naprostého vítězství nad svým protivníkem. Vyvolejte mocné bytosti, aby bojovaly ve vašem jménu; sesílejte mocná kouzla, abyste zaútočili na svého nepřítele a zmařili každý jeho plán a strategii; používejte skrytá kouzla, abyste obrátili karty a ovládli situaci; ozdobte se mocnými zbraněmi, brněním a arkádovými artefakty – to vše a mnohem více na vás čeká v aréně Mage Wars!" Mage Wars je taktická desková hra, kombinace karetní hry a hry s miniaturami, která kombinuje nejlepší prvky z každého žánru. Hraje se na herní desce arény rozdělené na čtvercové oblasti zvané "zóny", které regulují pohyb a umisťování předmětů. Každý mág (hráč) začíná v rohu arény, naproti svému nepříteli. Každý hráč má v ruce knihu kouzel, z níž se vytahují karty kouzel, která jsou během hry sesílána. Máte tak pocit, jako byste byli skutečnými Mágy, kteří otáčejí stránky svého svazku kouzel a plánují strategii v každém tahu. Bodový systém vám umožňuje vybírat si kouzla do své knihy kouzel, přičemž silnější kouzla a kouzla mimo vaše výcvikové školy stojí více bodů. V každém tahu máte plný přístup k sesílání libovolných kouzel, což umožňuje nebývalou úroveň bohaté strategie a taktiky. Mnohá z těchto kouzel – jako jsou nestvůry, vybavení a kouzla – jsou umístěna na hrací desce a stávají se herními objekty. Stvoření se mohou pohybovat po aréně a útočit na sebe navzájem i na nepřátelské mágy. Útoky způsobují poškození a také zajímavé speciální efekty, jako je například Popálení, Žíravina, Omráčení, Omráčení, Zatlačení, Ochromení, Ochromení atd. Tvorové mohou být zničeni, když dostanou příliš velké poškození, nebo mohou být ovládáni mocnými kletbami a kouzly, případně zadrženi zdmi a jinými tvory. Každý mág pochází z jiné magické školy a každý z nich má jedinečná kouzla a strategie: Beastmaster se bude snažit vrhnout a zahltit nepřítele svými hordami zvířat, které jsou posíleny přírodními kouzly. Warlock půjde přímo po krku, vyzbrojen mocným Bičem pekelného ohně, Helmou strachu a Démonickou zbrojí. Cestou k nepřátelskému Mágovi bude používat své kletby a ohnivé útoky k zadržení a zničení nepřátelských bytostí. Čaroděj je podvodník, mistr metakouzel: kontruje, krade, přesměrovává a ničí nepřátelská kouzla a manu. Je také mistrem teleportace a portálů/brán. Kněžka bude bránit pomocí rytířů a andělů a mocných léčivých a ochranných kouzel. Bude nepřítele vyčerpávat a nakonec ho přemůže. Základní hra obsahuje vše, co potřebujete do začátku: knihy kouzel, dodatečná kouzla, která si můžete přizpůsobit pomocí knih kouzel, herní desku arény, kostky, značkovače atd. Každých několik měsíců budou vydáváni noví mágové, kteří hru obohatí o nová kouzla, schopnosti a zpestří. Hra NENÍ sběratelská, ale je plně přizpůsobitelná! Dodatečné kopie kouzel jsou k dispozici s: Mage Wars: Core Spell Tome 1 Mage Wars: Core Spell Tome 2Automatický překlad
What would it be like for Mages of vastly different schools and philosophies of magic to come together in an arena and fight to the death? How would an Illusionist battle a Druid? Or a Warlock fight a Beastmaster? Or a Priestess fare against a Wizard?
Mage Wars — redubbed Mage Wars Arena in 2015 to distinguish it from Mage Wars Academy — pits powerful Mages against each other in deadly arena combat. Each Mage uses his own fully-customizable book of spells to achieve total victory over his opponent. Summon mighty creatures to do battle in your name; cast powerful spells to attack your foe and thwart his every plan and strategy; use hidden enchantments to turn the tables and rule the day; adorn yourself with mighty weapons, armor, and arcane artifacts – all of this and more await you in the arena of Mage Wars!
Mage Wars is a tactical board game, a combination of a card game and miniatures game, combining the best elements from each genre. The game is played on an arena game board divided into square areas called "zones", which regulate movement and the placement of objects. Each Mage (player) starts in a corner of the arena, opposite his enemy.
Each player holds a spellbook, from which spell cards are pulled out as they are cast during the game. This has the feel of being a real Mage, turning the pages of your tome of magic, as you plan your strategy each turn. A point system allows you to choose spells for your spellbook, with more powerful spells and spells outside your schools of training costing more points. You have full access to cast any spell you want each turn, allowing for an unprecedented level of rich strategy and tactics. Many of these spells – such as creatures, equipment, and enchantments – are placed on the board and become objects in the game. Creatures can move around the arena, and attack each other and the enemy Mage. Attacks deal damage, as well as interesting special effects such as Burn, Corrode, Stun, Daze, Push, Cripple, Paralyze, etc. Creatures can be destroyed when they receive too much damage, or can be controlled by powerful curses and enchantments, or contained by walls and other creatures.
Every Mage comes from a different school of magic, each with unique spells and strategies:
The Beastmaster will try to rush and swarm the enemy with his hordes of animals, buffed by his nature enchantments.
The Warlock will go right for the throat, armed with his powerful Lash of Hellfire, Helm of Fear, and Demonhide Armor. Along the way to the enemy Mage, he'll use his curses and fire attacks to contain and destroy enemy creatures.
The Wizard is a trickster, a master of meta-magic: countering, stealing, redirecting, and destroying enemy spells and mana. He's also a master of teleportation and portals/gates.
The Priestess will defend with knights and angels and powerful healing and protection spells. She'll wear down the enemy, then overwhelm them in the end.
The base game comes with all you need to get started: spellbooks, extra spells to customize with the spellbooks, arena game board, dice, markers, etc.
New Mages will be released every few months to add new spells, powers, and variety to the game. The game is NOT collectible, but is fully customizable!
Extra copies of spells available with:
Mage Wars: Core Spell Tome 1
Mage Wars: Core Spell Tome 2
Dostupná rozšíření hry
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.