Originální popis hry
Od vydavatele:
Vládce přílivu vládne na mapě v oblastech s vodou. Nepřátelé, kteří sdílejí jeho oblast, utrpí v každém tahu 10 poškození, zatímco spojenci, kteří vyhledávají ochranu Pána přílivu, si v každém tahu obnoví 10 zdraví, když se nacházejí v jeho oblasti.
Stejně jako neelitní Pán přílivu může Pán přílivu zpomalit nepřátelské jednotky. Útok Riptide snižuje pohyb nepřítele o 3 na jedno kolo, ale pokud sdílí s Pánem přílivu vodní oblast, je toto trvání 2 kola.
Pán přílivu může také využít útok Pull jako jeho neelitní bratr - ale Churning Sea má možnost zaměřit se na spojence, v takovém případě získává přesnost a způsobuje nulové poškození. V kombinaci s pasivní schopností Pána přílivu může buď přitáhnout nepřátelské golemy k jejich vodní zkáze, nebo přemístit spojence k léčení.
Automatický překlad
From the publisher:
The Tidal Lord reigns supreme while standing in Water regions on the map. Enemies sharing its region suffer 10 damage each turn, while Allies seeking the Tidal Lord's protection recover 10 health each turn while in its region.
Like the non-elite Fen Lord, the Tidal Lord can slow down enemy units. The Riptide attack reduces enemy movement by 3 for one round, but if it shares a Water region with the Tidal Lord this duration is 2 rounds.
The Tidal Lord can also utilize a Pull attack like its non-elite brother -- but the Churning Sea has the option of targeting Allies, in which case it gains Accuracy and does zero damage. Combined with the Tidal Lord's passive ability, it can either pull enemy Golems to their watery doom, or re-position allies for healing.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.