Nemesis: Void Seeders rozšíření deskové hry
Deskovky.org / Rozšíření / Nemesis: Void Seeders
Původní název hry
Nemesis: Void Seeders
Board Game Geek score
Nemesis: Void Seeders
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 81 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
Nemesis: Void Seeders rozšíření deskové hry
Autoři hry
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
"Každá vesmírná loď má svůj hlas; melodii strojů a subsystémů, kterou se její posádka během dlouhých cest důvěrně naučila. Problém je, že od poslední mise zní naše loď ŠPATNĚ. V tom, jak k nám promlouvá, je něco špatného. Sotva slyšitelné šumění. Podivný šepot, který by žádný stroj nevydal. Temné chodby a rozlehlé sály jako by téměř ZPÍVALY. Někteří z nás se pokoušeli najít zdroje těchto rušivých vlivů, ale vždy se zdálo, že jsou o dva kroky napřed. Pronásledováni jejich nekonečnou přítomností jsme brzy začali pukat. Náš inženýr si vyřízl pár slov na tělo. Když jsme se zeptali proč, odpověděl: ‘Žhavá tajemství je třeba psát krví’. Pak se naše navigátorka vydala na vesmírnou procházku bez skafandru. Když jsme ji vytáhli dovnitř, celý obličej měla zmrzlý a popraskaný, usmívala se způsobem, na který nikdy nezapomenu. Teď to bylo ještě horší. Hluk se změnil v hlasy, které si vyprávěly příběhy o masakru a hrůze. Už před námi neutíkají. Obklopují nás a ženou nás lodí za nějakým temným účelem. Musím jim ROZUMĚT, než bude pozdě. Položím ruku na rukojeť pistole a podívám se na záda posledních dvou členů posádky. Vidím, jak jim pod lebkami víří temná tajemství. Stačily by dvě díry po kulkách, aby se uvolnily..." Rules: Overlook Voidseeders jsou rasou, která může komunikovat s myslí členů posádky. Místo jednoho hnízda budou mít několik hnízd, ale v danou chvíli pouze jednu silnou bojovou přítomnost. Po zabití se probudí nové z nejrozvinutějšího hnízda. Tato rasa se zaměří na našeptávání a ovládání myslí - lidé, kteří budou v jejich blízkosti, začnou slyšet hlasy, které jim budou přikazovat různé destruktivní věci. Hnízda Na hrací desce je obvykle 1 hnízdo jako žeton místnosti, ale navíc jsou zde 2-3 menší hnízda. To jsou místa, kde se budou rodit noví Voidseedeři. Ve chvíli, kdy objevíte hlavní Hnízdo, měli byste do něj umístit miniaturu Stalkera (to je model, který je na lodi od začátku. Je velmi nebezpečný, zvláště když se proti němu postaví lidé s vysokou úrovní šílenství). Další hnízda se začnou objevovat na hrací desce spolu s objevováním určitých žetonů průzkumu. Tato hnízda budou obzvláště nebezpečná. Nebudou se pohybovat, ale pokud se stane, že člen posádky skončí tah na destičce s hnízdem, dostane vážné zranění. Voidlurkeři Budou se množit v hnízdech a jejich cílem bude šířit šílenství a snažit se přesunout hráče do hnízd. Whispers Budou fungovat velmi podobně jako Voidlurkeři, ale s tím rozdílem, že jejich hlavním cílem bude bránit hlavní hnízdo. Využívá strachu/šílenství členů posádky a zaměří se na ně. Despoiler Ekvivalent královny. Vlastně těžko říct, jestli je skutečná, nebo jde o hromadnou halucinaci. Ať tak či onak, objeví se až tehdy, když budou u hráčů všechny žetony šílenství (počet žetonů bude specifický pro různý počet hráčů). Je extrémně silná. Karta kontaminace Zde se to trochu změní - hráči normálně dostanou kartu kontaminace pokaždé, když dostanou žeton šílenství. Ty bude možné jednodušeji odhodit (nebude třeba kontrolovat, zda byl nakažený, nebo ne). Účinek karty se projeví až na samém konci hry a bude stejný jako v normální verzi - pokud se ukáže, že byla skutečně "nakažená," bude to znamenat, že vaše postava, i když unikla, zešílela a hru tak jako tak prohrála. Mechanismus šepotu Tento mechanismus změní mechaniku šumu. Kdykoli se pohnete (nebo vám to řekne karta události), budete si muset hodit na šepot. Pokud byste získali chodbu, v níž se již nachází žeton šepotu (slyšíte něco navíc) - musíte si dobrat kartu z balíčku šílenství. Tyto karty se na vás budou vztahovat nebo ne podle počtu žetonů šílenství, které má vaše postava. Efekty mohou být velmi různé - od jednorázové akce až po trvalé postižení. Boj V boji se vám Voidlurkeři budou snažit pouze přidat žetony šílenství a pak utéct do hnízda zavřených. Našeptávače bude těžší zabít, stejně jako budou představovat určitou část skutečného fyzického nebezpečí, ale jejich hlavní zbraní bude stále přidávání žetonů šílenství. Vše se změní se Stalkerem a Despoilerem - tito dva budou obrovští protivníci, kteří vám způsobí skutečná zranění, takže se k nim nebudete chtít přiblížit. Fáze událostí Ve fázi událostí přibude jeden krok navíc, a to kontrola vašich žetonů šílenství a počtu Voidlurkerů a Šeptalů ve všech místnostech vedle té vaší. Pokud je jejich počet vyšší než počet žetonů šílenství, přidáte si jeden žeton šílenství a vytáhnete si jednu kartu znečištění Kdykoli však budete v místnosti s dalšími lidmi, bude tento efekt méně škodlivý. (mohou vám pomoci se uklidnit) Celkový pocit Celkový pocit, o který se budeme snažit, se bude hodně lišit od toho, co budete mít v základní krabici jádra. Máme spoustu skvělých nápadů, jak získat karty šílenství tak, že to bude další vrstva toho, že nebudete věřit svým přátelům - nejen kvůli jejich cíli, ale třeba i kvůli kartám šílenství. Navíc interakce s Voidseedery bude úplně jiná, budete muset velmi pečlivě přemýšlet, kam se přesunout nebo kam umístit svého hrdinu, abyste se nezbláznili. —popis od vydavateleAutomatický překlad
"Every spaceship has a voice; a melody of machinery and subsystems its crew learns intimately during long travels. The problem is, ever since the last mission our ship sounds WRONG. There’s something foul in the way it’s speaking to us. Barely audible murmurs. Strange whispers no machine could make. The dark corridors and vast halls almost seem to SING.
Some of us have tried to locate sources of this interferences, but they always seemed two steps ahead. Stalked by their never-ending presence, we soon started cracking. Our engineer has cut some words on his flesh. When we asked why, he replied:‘Incandescent secrets need to be written in blood’. Then, our navigator took a spacewalk without her suit. When we pulled her in, her entire face frozen and cracked, she grinned in a way I will never forget.
Now, it got even worse. Noises turned into voices, sharing tales of slaughter and terror. They do not run from us anymore. They encircle us and herd us through the ship to some dark purpose. I need to UNDERSTAND them before it’s too late. I put my hand on the pistol grip, looking at the backs of my last two crewmembers. I see dark mysteries swirling under their skulls. It would only take two bullet holes to release them..."
Rules:
Overlook
Voidseeders are a race that can interact with the minds of crew members. They will have few nests instead of one, but only one strong fighting presence at given moment. Once killed, new one will be awakened from the most developed nest.
This race will focus on whispering and controlling minds - people who will be near them will start to hear voices commanding them to do different destructive things.
Nests
On the board, there is normally 1 Nest as a room token, but there are additionally 2-3 smaller nests. Those are places where new Voidseeders will born. At the moment of discovering main Nest, you should put a Stalker miniature in it (this is the model that is on the ship from the beginning. He is very dangerous, especially when faced by people with a high Insanity level).
Other Nests will start showing up on the board together with discovering certain Exploration tokens. Those nests will be especially dangerous. They will not move, but if a crew member will happen to end the turn at the tile with a nest, he will get a serious wound.
Voidlurkers
They will spawn in nests, and their objective will be to spread insanity and try to move players to Nests.
Whispersers
They will work very similar to Voidlurkers, but with the difference that they will have the main goal of defending the main nest.
Stalker
He is a main guardian. He takes advantage from fear / insanity of the crew members and will focus on them.
Despoiler
Equivalent of the Queen. Actually, it is hard to say if she is real or if it is a mass hallucination. One way or the other, she will only emerge when all Insanity tokens are on players (number of tokens will be specific for different numbers of players). She is extremely strong.
Contamination card
Here it will change a little bit - players will normally get a contamination card every time they will get an insanity token. They will be easier to discard (you don't need to check if it was infected or not). Effect of the card will only take place at the very end of the game, and it will be the same as in the normal version - if it will turn out it was indeed "infected," it will mean that your character, even if escaped, went mad and lost the game either way.
Whispers mechanic
This mechanism will change the noise mechanic. Whenever you move (or an event card will tell you to), you will need to roll for whispers. If you would get a corridor with an whisper token already in it (you hear something more) - you need to draw a Card from the Insanity deck. Those cards will apply to you or not based on the numbers of insanity tokens your character has. Effects might be very different - from one-time action to permanent disabilities.
Combat
In combat, Voidlurkers will only try to add insanity tokens to you and then run away to the closes nest. Whisperers will be harder to kill, as well as present some portion of actual physical danger, but their main weapon will still be giving you insanity tokens.
Things will change with Stalker and Despoiler - those two will be huge opponents who will give you real wounds, so you will not want to be near them.
Event phase
In the event phase, one additional step that will be added is checking your insanity tokens and numbers of Voidlurkers and Whisperers in all rooms next to yours. If the number of them is higher than the number of insanity tokens, you add one insanity token and draw one contamination card.
But whenever you will be in a room with other people, this effect will be less harmful. (they can help you calm down)
Overall feel
Overall feel we will be going for will be way different from what you will have in the base Core Box. We have a lot of cool ideas how to get Insanity cards in a way, that it will be an additional layer of you not trusting your friends - not only because of their objective but perhaps because of the Insanity cards.
Additionally, interaction with Voidseeders will be way different, you will need to think very carefully where to move or place your hero to not go insane.
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Nemesis
|
||||||
Nemesis: Lockdown
|
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.