Soul Raiders desková hra
Deskovky.org / Hra / Soul Raiders
Původní název hry
Soul Raiders
Board Game Geek score
Soul Raiders
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 9 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
-Popis od vydavatele
Soul Raiders
Autoři hry
Tvůrci hry
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Zítra je ten den: zaslíbíš se rodovému řádu Nájezdníků duší v srdci jejich mocné pevnosti. Jako mocný mág-bojovník budeš přísahat, že budeš bdít nad světem Kivrosu a jeho obyvateli, zkoumat ruiny zapomenutých civilizací... A především posílat zmučené duše zpět za Oponu, kam patří. Jsi připraven, mladý učedníku, vzdát se jakékoli naděje na slávu, bohatství a klid obyčejného života? Splníš svůj slib tomuto řádu a chopíš se zbraně, abys čelil nesčetným nebezpečím tohoto světa? Vydejte se na tajemnou a dechberoucí cestu plnou vzrušujících dobrodružství a ohromujících odhalení... Přidejte se k Nájezdníkům duší. Nájezdníci duší je příběhová kooperativní hra, kterou vytvořil autor bestsellerů Marc André (Splendor) a tým talentovaných výtvarníků, jako jsou Guillaume Tavernier (De Architectura) nebo Magali Villeneuve (Magic The Gathering). V této rychlé příběhové hře se hráči stávají mocnými hrdiny. Budou se moci volně pohybovat v nejrůznějších prostředích a spolupracovat, aby překonali hrozbu blížící se zkázy dříve, než bude pozdě! Epická příběhová hra Nájezdníci duší vtáhne hráče do prostředí high-fantasy; jako mocní hrdinové budou překonávat mnohé hrozby pro svůj řád válečných mágů i celý vesmír. Hra je koncipována jako kniha a je rozdělena do kapitol neboli herních sezení (1 až 2 hodiny na sezení). Každá kapitola představuje určité prostředí, v němž hráči plní úkoly, sbírají informace a zvyšují svou moc, aby mohli postupovat v zastřešujícím příběhu. Hra Nájezdníci duší se rozprostře do několika kapitol a bude se pohybovat epickým příběhem kolem hráčů a jejich postav od jedné knihy ke druhé. Rychlý a filmový herní systém Herní systém se vyznačuje rychlou a zjednodušenou hratelností', která je zcela zaměřena na zážitek z příběhového, filmového a kooperativního dobrodružství. Hráči jednají současně a prozkoumávají své okolí. Bez pořadí tahů mohou postupovat společně nebo rozdělit družinu podle toho, jak uznají za vhodné, a přeskakovat z jedné scény na druhou. Každé prostředí se skládá ze sady destiček, míst, kde mohou hrdinové interagovat s prostředím. Podnikají různé akce a zároveň bojují se silami, které proti nim stojí, a v průběhu příběhu přeskakují z jedné destičky na druhou, někdy jsou rozprostřeni na různých scénách, vždy se však soustředí na jádro dění. Budování kooperativního napětí Hrdinové žijí a umírají jako jeden muž. Jejich body zdraví tvoří společný fond, sledovaný na straně hrací desky: pokaždé, když hráč utrpí poškození, značka se posune. Pokud zajde příliš daleko, celá družina neuspěje při dokončení kapitoly. I když se jim podaří zůstat v bezpečí, čas rychle utíká... Stopa ohrožení je dalším časovačem, který přivádí hrdiny k záhubě. Postupuje podle toho, jak se setkávají s novými tvory a událostmi, a pokud zůstanou nečinní příliš dlouho, vede k jejich zajetí. Vyprávěcí příběh se silnou hodnotou pro znovuhratelnost Pokud budou efektivně spolupracovat, může jakákoli cesta vést k dokončení aktuální kapitoly, protože hráči nemusí sledovat konkrétní soubor událostí, ale snaží se splnit nezávislé a vzájemně provázané úkoly. Pokud družina neuspěje, může se přesto přesunout do další kapitoly, což vyvolá jedinečný neúspěch. Úspěšně dokončit musí pouze poslední kapitolu příběhu - jinak se vrátí na začátek svazku. Tento nelineární přístup k systému vyprávění v kombinaci s časovým tlakem a možností posouvat příběh dál zajišťuje velmi dobrou hodnotu znovuhratelnosti herního zážitku. Soul Raiders vám nabízí: Více než 1000 karet ilustrovaných týmem talentovaných umělců, jako jsou Guillaume Tavernier (De Architectura) nebo Magali Villeneuve (Magic The Gathering), Inovativní příběhovou kooperativní hru, Zjednodušený a rychlý systém, Silné příběhové prvky s dobrou hodnotou pro znovuhraní.-Popis od vydavatele
Tomorrow is the day: you will pledge yourself to the ancestral order of the Soul Raiders, in the heart of their mighty fortress. As a powerful warrior-mage, you will vow to watch over the world of Kivros and its inhabitants, explore the ruins of forgotten civilisations… And above all, send tortured souls back beyond the Veil, where they belong.
Are you ready, young apprentice, to forfeit any hope for glory, wealth, and the tranquillity of an ordinary life? Will you honor your pledge to this order, and take arms to face this world’s countless dangers?
Embark for a mysterious and breathtaking journey, full of thrilling adventures and stunning revelations... Join the Soul Raiders.
Soul Raiders is a story-driven cooperative game, created by best-selling author Marc André (Splendor) and a team of talented artists, such as Guillaume Tavernier (De Architectura) or Magali Villeneuve (Magic The Gathering).
In this fast-paced narrative game, the players become powerful heroes. They will be able to roam freely in a variety of settings, cooperating to overcome the threat of an impending doom before it is too late!
An epic narrative game
Soul Raiders immerse the players in a high-fantasy setting; as powerful heroes, they will overcome the many threats to their order of warrior-mages and the universe as a whole.
Designed like a book, the game is divided in chapters, or game sessions (1 to 2 hours per session). Each chapter depicts a specific setting in which players will complete quests, collect information and increase their power to progress through the overarching story.
Soul Raiders will spread on several chapters, woving an epic tale around the players and their characters from one book to the next.
A fast-paced and cinematic game system
The game system features a fast-paced and streamlined gameplay', entirely geared towards the experience of a story-driven, cinematic and cooperative adventure.
The players act simultaneously to explore their surroundings. Without turn order, they can progress together or split the party as they see fit to hop from one scene to the next.
Each setting is composed of a set of tiles, places where the heroes can interact with their environment. Taking a variety of actions while battling the forces pitted against them, they jump from one tile to another as the story unfolds, sometimes spread out on different scenes, always focusing on the heart of the action.
Building cooperative tension
The heroes live and die as one. Their health points is a common pool, tracked on the side of the board: each time a player takes damage, the marker progresses. If it goes too far, the whole party fail at completing the chapter.
Even if they manage to stay safe, time runs out fast... The Threat track is another timer that brings the heroes to their demise. It progresses as they encounter new creatures and events, leading to their capture if they stay idle for too long.
Narrative story with a strong replay value
If they cooperate efficiently, any path can lead to the completion of the current chapter, as the players do not have to follow a specific set of events, but try to achieve independent and interwoven quests.
If the party fails, it can still move onto the next chapter, triggering a unique setback. Only the final chapter of the story needs to be completed successfully — or else they will go back to the beginning of the tome.
This non-linear approach to a narrative system, combined to the time pressure and the possibility to push the story further, ensure a very good replay value to the gaming experience.
Soul Raiders offers you:
More than 1000 cards illustrated by a team of talented artists, such as Guillaume Tavernier (De Architectura) or Magali Villeneuve (Magic The Gathering),
Innovative story-driven cooperative game,
Streamlined and fast-paced system,
Strong narrative elements with good replay value.
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.