Originální popis hry
V infiltrační hře pro 1-4 hráče burncycle se ujmete velení týmu robotů v daleké budoucnosti. Jejich úkolem je zničit zlé, lidmi řízené korporace, které jsou zodpovědné za podmanění umělé inteligence. Váš tým dorazí do sídla každé z korporací a musí se vplížit dovnitř a odstavit fyzické operace společností i jejich okleštěné digitální sítě. Při prohledávání místností a postupu do vyšších pater budete odměňováni novými předměty a schopnostmi, ale také vás čekají výzvy v podobě hrozivých stráží, smrtících virů a samotné architektury, která byla postavena tak, aby se bránila robotickým vetřelcům.
Klíčem k tomuto sólovému i kooperativnímu zážitku je myšlenka “kreativního řazení akcí.” Během každého kola hry se budou všichni hráči potýkat s náhodně vylosovanou sadou programových směrnic, které jim určují, v jakém pořadí smějí jejich roboti provádět fyzické, digitální a příkazové akce. Hráči se mohou rozhodnout směrnice přeskočit za cenu neúplného tahu, nebo mohou pokyny neuposlechnout zaplacením drahých akčních kostek. Ti nejlepší hráči však najdou způsob, jak pracovat v rámci “burncycle”: v podstatě organizují své akce tak, aby byly prospěšné pro tým a zároveň se držely pořadí směrnic.
Každá z firemních centrál ve hře používá unikátní neoprenové rozložení na větší podložce, čímž se mění geografie hry podle vašeho cíle. Každý generální ředitel má také k dispozici speciální měřič ohrožení, který s přibývajícím časem spustí nové překážky pro vaše roboty. Pokud misi nedokončíte rychle, může se stát, že za sebou necháte roboty, kteří se stanou obětí znehybňujícího vyčerpání energie nebo ničivého protiútoku.
Váš tým vyhraje hru, pokud splníte úkoly v každém patře, aniž byste ztratili svého kapitána nebo dosáhli maximální úrovně ohrožení.
-popis od vydavatele
Automatický překlad
A puzzly infiltration game for 1-4 players, burncycle puts you in command of a team of robots in the far future. Their mission: taking down evil, human-run corporations responsible for subjugating AI under their heel. Your team arrives at each corporate headquarters and must sneak inside, shutting down the companies' physical operations as well as their circuitous digital networks. As you search rooms and advance to the higher floors, you'll be rewarded with new items and abilities, but you'll also be challenged by threatening guards, fatal viruses and the architecture itself, which was built to fight off robotic intruders.
Key to this solo and cooperative experience is the idea of “creative action sequencing.” During each round of play, all players will contend with a randomly drawn set of programming directives, which tell them in what order their bots are allowed to take physical, digital and command actions. Players can choose to skip over directives at the cost of having an incomplete turn, or they can disobey the directions by paying costly action dice. The best players, however, find a way to work within the “burncycle”: essentially, organizing their actions so that they benefit the team while staying within the directive order.
Each of the corporate headquarters in the game use unique neoprene layouts on a larger mat, changing the geography of the game to suit your target. Each CEO also has at their disposal a special threat meter, which will trigger new obstacles for your robots as time runs out. If you don't complete the mission quickly, you may end up leaving bots behind, the victims of immobilizing power drains or destructive counterhacking.
Your team wins the game if you complete your objectives on every floor without losing your captain or maxing out your threat level.
-description from publisher
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.