Originální popis hry
"A Time for Trumpets" (ATFT) je válečná hra na úrovni praporu z bitvy v Ardenách. Herní systém zahrnuje řadu konceptů ze dvou vysoce hratelných her na stejné téma: Bitter Woods od The Avalon Hill Game Company a kultovní hry na úrovni praporu Wacht am Rhein od SPI z roku 1977. Kromě toho byly využity koncepty velení a řízení navržené pro verzi hry The Siege of Jerusalem od TAHGC.
Složení divize zahrnuje velitelství, prapory v první linii a prapory bojové podpory: průzkumný, ženijní, protitankový, protiletadlový a dělostřelecký. Jednotlivé polní prapory plní herní funkce, které se snaží simulovat bojové akce svých reálných předloh. Letecké eskadry zahrnují ty, které byly v prosinci 1944 nad bojištěm nejpočetnější:
Herní mapa je v měřítku jeden hex = jedna míle a byla vytvořena na základě topografických map GSGS 4040 a GSGS 4507 z let 1943-1944 v měřítku 1:50 000. Hráči snadno rozpoznají vliv herní mapy Bitter Woods, protože terén je snadno rozpoznatelný a rozlišitelný.
Herní koncepty zahrnují: Stav aktivace velitelství (aktivní nebo odpočívající), únava a vyčerpání, velení a řízení, zásobování formací, zásobování letecky, nedostatek německých pohonných hmot, americké zásobovací sklady, pozemní podmínky, atmosférické podmínky, letecké bombardování a rušení, výstavba obranných pozic a mostů, demolice, nedotknutelné hranice formací, omezený zimní pohyb přes řeky a potoky, strategický pohyb, infiltrace v důsledku omezené viditelnosti, přepadení zranitelných jednotek, německá výhoda v nočním boji, průlom Kampfgruppe Peiper, německé operace Nebelwerfer, německé operace FA, spojenecké operace FA, čas na cíl, vliv terénu na pozemní boj, vliv zbraní na pozemní boj, využití po boji atd.
—popis od vydavatele
Automatický překlad
"A Time for Trumpets" (ATFT) is a battalion level wargame of the Battle of the Bulge. The game system incorporates a number of concepts from two of the highly playable games on the same subject: Bitter Woods by The Avalon Hill Game Company and the iconic battalion level Wacht am Rhein from SPI in 1977. In addition, the command and control concepts devised for the TAHGC version of The Siege of Jerusalem were utilized.
The Divisional compositions include HQ, the front line battalions and the combat support battalions: recon, engineers, anti-tank, anti-aircraft and artillery. The individual field battalions perform game functions that attempt to simulate the battlefield actions of their real-life models. The aircraft squadrons include those that were most numerous over the battlefield in December 1944: P47, B26, ME109, JU88 and ME262.
The game map is at the scale of one hex equals a mile and was developed using the 1-50,000 1943-1944 GSGS 4040 and GSGS 4507 topographical maps. Players will easily recognize the influence of the Bitter Woods game map as terrain is easily recognized and differentiated.
Game concepts include: HQ activation status (active or resting), fatigue and exhaustion, command and control, formation supply, supply by air, German fuel shortages, American supply dumps, ground conditions, atmospheric conditions, air strafing and interdiction, construction of defensive positions and bridges, demolition, sacrosanct formation boundaries, limited winter movement across rivers and streams, strategic movement, infiltration due to limited visibility, over-run of vulnerable units, German night combat advantage, Kampfgruppe Peiper Breakout, German Nebelwerfer Operations, German FA Operations, Allied FA Operations, Time on Target, terrain effects for ground combat, weapons effects on ground combat, exploitation after combat, etc.
—description from the publisher