Originální popis hry
Vydejte se hlouběji do světa Crucible v Age of Ascension, druhém věku KeyForge! Toto pokračování první hry s unikátními balíčky na světě obsahuje 204 nových karet, které jsou plynule začleněny do fondu karet, jenž obsahuje celkem 370 různých karet, a vytváří tak zcela novou sbírku archonských balíčků, které můžete objevovat, zkoumat a ovládat!
KeyForge: Age of Ascension Starter pro dva hráče vám poskytne všechny nástroje, které potřebujete k tomu, abyste mohli začít nebo rozšířit svá dobrodružství na Crucible, a obsahuje dva unikátní balíčky Archonů Age of Ascension, příručku pravidel pro rychlý start, dvě plakátové hrací podložky a všechny klíče, žetony a sledovače řetězů, které vy a váš vybraný soupeř potřebujete, abyste mohli začít hrát!
Podrobněji: KeyForge se hraje v sérii tahů, v nichž jako Archon, který vede svou družinu, používáte bytosti, technologie, artefakty a dovednosti vybraného rodu, abyste získali drahocenné Æmber, zadrželi síly nepřítele a vykovali dostatek klíčů k odemčení trezorů Crucible. Svůj tah začínáte prohlášením jednoho ze tří domů ve svém balíčku a po zbytek tahu můžete hrát a používat pouze karty z tohoto domu. Pokud se například ujmete role archonta Radiačního Arguse Nejvyššího, najdete ve svém balíčku karty z Logosu, Sanctum a Untamed, ale pokud na začátku svého tahu deklarujete "Sanctum", můžete používat akce, artefakty, bytosti a vylepšení pouze ze Sanctum. Vaši spojenci z Logosu a Untamedu musí počkat.
Dále se musíte snažit získat výhodu pomocí řady taktických rozhodnutí a využít jak karty v ruce, tak karty ve hře k tomu, abyste předběhli svého soupeře. Pokud chcete oslabit síly svého soupeře, můžete vyslat své spojence do boje proti nepřátelům na soupeřově straně a porovnat tak sílu proti síle. V opačném případě se můžete rozhodnout využít své stoupence k žním a přidat tak do svého fondu další Æmber.
Pozoruhodné je, že žádná karta v KeyForge nemá cenu — výběr domu na začátku tahu vám umožní zahrát a použít libovolný počet karet z tohoto domu zdarma, což vede k tomu, že tahy prolétnou vlnou aktivity! Přesto je klíčová rovnováha. Pokud prostě budete při každé příležitosti sklízet více Æmber, může se stát, že váš soupeř rychle rozšíří svůj tým přisluhovačů a zničí ten váš, čímž předstihne vaši sbírku a zanechá vaše pole pusté. Pokud se však soustředíte pouze na vzrušení z boje a zanedbáváte sběr Æmber, ke svému cíli se nepřiblížíte! Pokud se vám podaří najít soulad ve vašem týmu a na začátku svého tahu budete mít šest Æmber, ukovete klíč a posunete se o krok blíže k vítězství. Kdo první vykove tři klíče, vyhrává!
Automatický překlad
Journey deeper into the world of the Crucible in Age of Ascension, the second age of KeyForge! This continuation of the world's first Unique Deck Game contains 204 new cards seamlessly integrated into a card pool that contains a total of 370 different cards, creating an entirely new collection of Archon Decks for you to discover, explore, and master!
The KeyForge: Age of Ascension two-player starter provides you with all the tools you need to either begin or expand your adventures on the Crucible, featuring two unique Age of Ascension Archon Decks, a Quickstart Rulebook, two Poster Playmats, and all the keys, tokens, and chain trackers you and your chosen opponent need to start playing!
In more detail, KeyForge is played over a series of turns in which you, as the Archon leading your company, use the creatures, technology, artifacts, and skills of a chosen House to reap precious Æmber, hold off your enemy's forces, and forge enough keys to unlock the Crucible's Vaults. You begin your turn by declaring one of the three Houses within your deck, and for the remainder of the turn you may play and use cards only from that House. For example, if you take on the role of the Archon Radiant Argus the Supreme, you will find cards from Logos, Sanctum, and Untamed in your deck, but if you declare "Sanctum" at the start of your turn, you may use actions, artifacts, creatures, and upgrades only from Sanctum. Your allies from Logos and Untamed must wait.
Next, you must strive to gain the advantage with a series of tactical decisions, leveraging both the cards in your hand and those in play to race ahead of your opponent. If you wish to weaken your rival's forces, you may send out your allies to fight enemies on the opposing side, matching strength against strength. Otherwise, you may choose to use your followers to reap, adding more Æmber to your pool.
Notably, no card in KeyForge has a cost — choosing a House at the start of a turn allows you to play and use any number of cards from that House for free, leading turns to fly by with a wave of activity! Yet balance is key. If you simply reap more Æmber at every opportunity, your rival may quickly grow their team of minions and destroy yours, outpacing your collection and leaving your field barren. But if you focus on the thrill of the fight alone and neglect the collection of Æmber, you won't move any closer to your goal! If you succeed in finding a harmony within your team and have six Æmber at the start of your turn, you'll forge a key and move one step closer to victory. The first to forge three keys wins!