KeyForge: Call of the Archons desková hra
Deskovky.org / Hra / KeyForge: Call of the Archons
Původní název hry
KeyForge: Call of the Archons
Board Game Geek score
KeyForge: Call of the Archons
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 9665 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
KeyForge: Call of the Archons
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Z fantazie legendárního herního designéra Richarda Garfielda přichází hra, jakou svět ještě neviděl—hra, kde je každý balíček stejně jedinečný jako ten, kdo ho ovládá, a žádné dvě bitvy nebudou stejné. Tohle je KeyForge, kde deckbuilding a boostery jsou minulostí, kde si s každým balíčkem můžete razit cestu objevování, kde se můžete vrhnout do hry silou divoké červí díry a přijmout vzrušení z taktické bitvy, kde vítězí důvtip!" Spolu s tímto novým druhem hry přichází i nový svět: Crucible, umělý svět postavený z kousků nesčetných planet po celých hvězdách. Zde je možné cokoli. Tento svět byl vybudován pro Archony, božské bytosti, které přes všechnu svou moc vědí jen málo o svém původu. Archonti se střetávají v neustálých bojích a vedou pestré společnosti různých frakcí, které se snaží najít a odemknout skryté trezory planety, aby získaly konečné vědění a moc. Tato startovní sada obsahuje dva startovní balíčky, dva unikátní archonské balíčky a všechny klíče a žetony, které dva hráči potřebují ke hře! KeyForge: Call of the Archons je první unikátní balíčková hra na světě. Každý jednotlivý balíček Archonů, který použijete ke hře, je skutečně jedinečný a unikátní, s vlastním Archonem a vlastní směsí karet v balíčku. Pokud si vezmete balíček Archonů, víte, že jste jediná osoba na světě, která má přístup přesně k tomuto balíčku a jeho odlišné kombinaci karet. Ve skutečnosti je jen v první sadě KeyForge: Call of the Archons více než 104 kvadrilionů možných balíčků!" Každý Archon Deck obsahuje plnohodnotný herní zážitek s balíčkem, který nelze měnit, což znamená, že je připraven ke hře ihned po vybalení z krabice. Nejenže tím odpadá nutnost sestavování balíčků nebo boosterů, ale také vzniká nová forma hraní s inovativními mechanikami, které vás vyzývají, abyste využili každou kartu ve svém balíčku a našli ty nejsilnější a nejprohnanější kombinace. Nejsou to samotné karty, které jsou silné, ale spíše interakce mezi nimi—interakce, které lze nalézt pouze ve vašem balíčku. O vašem úspěchu rozhodne vaše schopnost činit náročná taktická rozhodnutí, protože si se soupeřem vyměňujete údery ve střetech, které se mohou změnit v jediném okamžiku!" KeyForge: Call of the Archons se hraje v sérii tahů, ve kterých jako Archon, který vede svou družinu, využíváte bytosti, technologie, artefakty a dovednosti vybraného rodu, abyste získali drahocenné Æmber, udrželi síly nepřítele a vykovali dostatek klíčů k odemčení sklepení Crucible. Svůj tah začínáte prohlášením jednoho ze tří domů ve svém balíčku a po zbytek tahu můžete hrát a používat pouze karty z tohoto domu. Pokud se například ujmete role archonta Radiačního Arguse Nejvyššího, najdete ve svém balíčku karty z Logosu, Sanctum a Untamed, ale pokud na začátku svého tahu deklarujete "Sanctum", můžete používat akce, artefakty, bytosti a vylepšení pouze ze Sanctum. Vaši spojenci z Logosu a Untamedu musí počkat. Dále se musíte snažit získat výhodu pomocí řady taktických rozhodnutí a využít jak karty v ruce, tak karty ve hře k tomu, abyste předběhli svého soupeře. Pokud chcete oslabit síly svého soupeře, můžete vyslat své spojence do boje proti nepřátelům na soupeřově straně a porovnat tak sílu proti síle. V opačném případě se můžete rozhodnout využít své stoupence k žním a přidat tak do svého fondu další Æmber. Pozoruhodné je, že žádná karta v KeyForge nemá cenu — výběr domu na začátku tahu vám umožní zahrát a použít libovolný počet karet z tohoto domu zdarma, což vede k tomu, že tahy prolétnou vlnou aktivity! Přesto je klíčová rovnováha. Pokud prostě budete při každé příležitosti sklízet více Æmber, může se stát, že váš soupeř rychle rozšíří svůj tým přisluhovačů a zničí ten váš, čímž předstihne vaši sbírku a zanechá vaše pole pusté. Pokud se však soustředíte pouze na vzrušení z boje a zanedbáváte sběr Æmber, ke svému cíli se nepřiblížíte! Pokud se vám podaří najít soulad ve vašem týmu a na začátku svého tahu budete mít šest Æmber, ukovete klíč a posunete se o krok blíže k vítězství. Vyhrává ten, kdo jako první vykove tři klíče!" —popis od vydavateleAutomatický překlad
From the imagination of legendary game designer Richard Garfield comes a game unlike anything the world has ever seen—a game where every deck is as unique as the person who wields it and no two battles will ever be the same. This is KeyForge, where deckbuilding and boosters are a thing of the past, where you can carve a path of discovery with every deck, where you can throw yourself into the game with the force of a wild wormhole and embrace the thrill of a tactical battle where wits will win the day!
Along with this new breed of game comes a new world: the Crucible, an artificial world built from the pieces of countless planets across the stars. Here, anything is possible. This world was built for the Archons, god-like beings who, for all their power, know little about their own origins. The Archons clash in constant struggles, leading motley companies of various factions as they seek to find and unlock the planet’s hidden Vaults to gain ultimate knowledge and power.
This starter set contains two starter decks, two unique Archon Decks, and all the keys and tokens two players need to play!
KeyForge: Call of the Archons is the world's first Unique Deck Game. Every single Archon Deck that you'll use to play is truly unique and one-of-a kind, with its own Archon and its own mixture of cards in the deck. If you pick up an Archon Deck, you know that you're the only person in existence with access to this exact deck and its distinct combination of cards. In fact, in just the first set of KeyForge: Call of the Archons, there are more than 104 quadrillion possible decks!
Every Archon Deck contains a full play experience with a deck that cannot be altered, meaning it's ready to play right out of the box. Not only does this remove the need for deckbuilding or boosters, it also creates a new form of gameplay with innovative mechanics that challenges you to use every card in your deck to find the strongest and most cunning combinations. It is not the cards themselves that are powerful, but rather the interactions between them—interactions that can only be found in your deck. Your ability to make tough tactical decisions will determine your success as you and your opponent trade blows in clashes that can shift in an instant!
KeyForge: Call of the Archons is played over a series of turns in which you, as the Archon leading your company, use the creatures, technology, artifacts, and skills of a chosen House to reap precious Æmber, hold off your enemy's forces, and forge enough keys to unlock the Crucible's Vaults. You begin your turn by declaring one of the three Houses within your deck, and for the remainder of the turn you may play and use cards only from that House. For example, if you take on the role of the Archon Radiant Argus the Supreme, you will find cards from Logos, Sanctum, and Untamed in your deck, but if you declare "Sanctum" at the start of your turn, you may use actions, artifacts, creatures, and upgrades only from Sanctum. Your allies from Logos and Untamed must wait.
Next, you must strive to gain the advantage with a series of tactical decisions, leveraging both the cards in your hand and those in play to race ahead of your opponent. If you wish to weaken your rival’s forces, you may send out your allies to fight enemies on the opposing side, matching strength against strength. Otherwise, you may choose to use your followers to reap, adding more Æmber to your pool.
Notably, no card in KeyForge has a cost — choosing a House at the start of a turn allows you to play and use any number of cards from that House for free, leading turns to fly by with a wave of activity! Yet balance is key. If you simply reap more Æmber at every opportunity, your rival may quickly grow their team of minions and destroy yours, outpacing your collection and leaving your field barren. But if you focus on the thrill of the fight alone and neglect the collection of Æmber, you won't move any closer to your goal! If you succeed in finding a harmony within your team and have six Æmber at the start of your turn, you'll forge a key and move one step closer to victory. The first to forge three keys wins!
—description from the publisher
Dostupná rozšíření hry
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.