Originální popis hry
Ačkoli je hra Útěk ze skrytého hradu alias Půlnoční párty označována jako hra pro děti, ve skutečnosti si ji jako lehkou a zábavnou hru užijí i dospělí. Každý hráč ovládá určitý počet hostů na večírku, přičemž počet hostů závisí na počtu hráčů. Tito hosté začínají kolo na políčkách galerie na herním plánu, na každém políčku jeden host; toto počáteční rozmístění je velkou součástí hráčské strategie.
Hugo duch začíná ve sklepě, pak stoupá po schodech směrem k galerii, kde krouží hosté. Mechanismus Hugova pohybu je jednoduchý: Hráč ve svém tahu hodí speciální kostkou. Pokud mu padne číslo, posune své figurky; pokud padne Hugo, Hugo se pohne. To znamená, že při větším počtu hráčů ve hře se Hugo pohybuje mnohem častěji, takže tomu musíte přizpůsobit svou strategii.
Jakmile Hugo dorazí na galerii, mohou se hosté začít krčit v místnostech sousedících s galerií, aby se mu vyhnuli, přičemž v každé místnosti může být pouze jeden host! Několik místností je speciálních v tom, že vám přidávají nebo ubírají další "body strachu" z vašeho skóre. Jakmile Hugo dožene zbývající hosty, jsou odříznuti na schodišti a poté ve sklepě. První chycený host získá "nejvíce bodů strachu", ti, kteří jsou chyceni později, získávají stále méně bodů strachu.
Jakmile jsou chyceni všichni hosté, body strachu se sečtou. Po odehrání předem stanoveného počtu kol vyhrává hráč s nejmenším počtem bodů strachu!
Automatický překlad
Although billed as a children's game, Escape from the Hidden Castle, a.k.a. Midnight Party, is actually quite enjoyable by adults as a light, fun game. Each player controls a number of guests at a party, with the number of guests dependent on the number of players. These guests start the round in the spaces of the gallery on the game board, one guest per space; this initial placement is a large part of a player's strategy.
Hugo the ghost starts in the cellar, then climbs the stairs towards the gallery where the guests circle. The mechanism for Hugo's movement is simple: On a player's turn, he rolls a special die. If he gets a number, he moves his pieces; if he gets a Hugo, Hugo moves. This means that with more players in the game, Hugo moves a lot more frequently, so you must adjust your strategy accordingly.
Once Hugo has reached the gallery, the guests can start ducking into rooms adjoining the gallery to avoid him, with only one guest per room! A couple of rooms are special in that they add or subtract extra "fright points" from your score. As Hugo catches up with the remaining guests, they are sequestered on the stair steps, then in the cellar. The first guest caught "earns" the most fright points, with those caught later in the round earning less and less.
Once all the guests have been caught, the fright points are tallied. After playing a predetermined number of rounds, the player with the fewest fright points wins!
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.