Originální popis hry
Space Blast je rychlá hra založená na výběru 0 až 3 akcí současně všemi hráči.
Hrací deska představuje hluboký vesmír s šestiúhelníky, na kterých bude až 6 lodí střílet rakety nebo pokládat miny.
Každý hráč dostane na začátku hry pevně stanovený počet omezených zdrojů:
10 tahů (doleva nebo doprava)
8 raket
3 miny
2 brzdy
4 lodě (tyto destičky jsou poskládány tak, aby představovaly body štítu lodi)
Všechny tyto zdroje jsou ukryty za malou zástěnou.
Cíl hry je jednoduchý : Může zůstat jen jedna, takže budete muset zlikvidovat všechny ostatní lodě svými raketami a minami.
Možné akce:
- otočit se doprava nebo doleva
- zabrzdit (zabránit lodi v pohybu)
- vystřelit raketu
- shodit minu
Každý pak ukáže svůj výběr akcí, které je třeba vyřešit v určitém pořadí:
1. Všichni se mohou rozhodnout, jestli se budou pohybovat vpravo nebo vlevo, nebo ne. Tahy (tah lodi o 1/6 hexagonu).
2. Každá loď postoupí o jeden hex (kromě případu, kdy se rozhodne brzdit).
3. Všechny dříve vystřelené střely postoupí o 3 hexy.
4. Položení miny.
5. Vypuštění miny. Jsou vypáleny nové střely, které postoupí o 3 hexy.
Všechny použité akční žetony jsou poté odhozeny a nelze je ve hře znovu použít.
Body "štítu" získávají hráči prostřednictvím zásahu střelou nebo výbuchu hráčových min.
Automatický překlad
Space Blast is a fast paced gamed based on the selection of 0 to 3 actions simultaneously by all players.
The board represents deep space with hexagons where up to 6 ships will be firing missiles or laying mines.
Every player gets, at the beginning of the game, a fixed amount of limited resources:
10 turns (left or right)
8 missiles
3 mines
2 brakes
4 ships (those tiles are stacked to represent the shield points of a ship)
All of those resources are hidden behind a small screen.
The goal of the game is simple : There can be only one left so you will have to eliminate all other ships with your missiles and mines.
Possible actions:
- turn right or left
- brake (prevent the ship to move)
- fire a missile
- drop a mine
Everybody then shows his selection of actions to be resolved in a specific order:
1. Turns (the ship turn of 1/6 of hexagon).
2. Every ship advances one hex (except if he chooses to brake).
3. All previously fired missiles advance 3 hexes.
4. Mine Layout.
5. New missiles are fired and advance 3 hexes.
All used action counters are then discarded and cannot be used again in the game.
The "shield" points are won by the players via a missile hit or the explosion of player's mines. Some can be lost also in the case of collisions.
If a player's ship goes off the board because he has no turn or brake left, he's eliminated but still can get points if the mines he had laid out explode.
The winner is the one who has the most points when only one ship is left on the board.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.