Originální popis hry
V Šangri-La, tajemné a izolované utopii vysoko v horách, začal podivný boj o nadvládu. Kdysi mírumilovní a sousedští Mistři soupeřících horských národů cvičí své žáky a vysílají je přes mosty, aby ovládli sousední vesnice. Aby mohli ovládnout některou z vesnic, musí se studenti spojit v nepříjemných aliancích bez ohledu na svůj kmenový původ. Nakonec se studenti sami stanou Mistry, vycvičí nové studenty a expandují do dalších vesnic.
Při cestě od vesnice k vesnici musí mít každý student na paměti jednu věc - mystické síly Šangri-La záhadně způsobují, že se mosty hroutí a navždy oddělují vesnice. O vítězi rozhodne jedna zásadní otázka: kdo ovládne nejvíce pánů Šangri-La?"
Hráči se ujímají rolí vůdců konkrétního kmene. O prázdné vesnice v zemi zuří boj a hráči musí tyto vesnice rychle zaplnit svými kmenovými vůdci. Jak hráči stěhují kmenové vůdce z jedné vesnice do druhé, nesmí příliš oslabit, jinak riskují ztrátu vůdců ve prospěch soupeřících kmenů. Konečným cílem hry je mít na konci hry nejvíce vůdců na hrací desce.
Jedná se o abstraktní hru s mnoha možnostmi a napínavou až do konce.
2004 Mensa Select
Tematicky hráči přidávají mistry a studenty a snaží se, aby studenti migrovali do okolních vesnic a stali se mistry. Funkčně se jedná v podstatě o vojenskou hru. Hráči buď stráví svůj tah posilováním vesnice (přidávají tam další žetony), nebo invazí do sousední vesnice (rozšiřují vliv, pokud mají více celkových žetonů než oběť). Jedinečný zvrat spočívá v tom, že po každé invazi je odstraněn spojovací most. V průběhu hry se tak možnosti útoku stále více omezují, až hra přirozeně dospěje k závěru
Automatický překlad
In Shangri-La, the mysterious and isolated utopia nestled high in the mountains, a strange struggle for dominance has begun. Once peaceful and neighborly, the Masters of the competing mountain-folk train their students and send them out across bridges to control neighboring villages. To take control of a village, the students must come together in uncomfortable alliances, regardless of their tribal origin. Eventually students become Masters themselves, train new students and expand to other villages.
There is one thing each student must keep in mind as they travel from village to village -- the mystical powers of Shangri-La mysteriously cause the bridges to collapse, separating villages forever. One crucial question will decide the winner: who will control the most Masters of Shangri-La?
Players take on the roles of leaders of a specific tribe. There is a battle raging over the empty villages of the land and players must quickly fill those villages with their tribal leaders. As players migrate tribal leaders from one village to the next, they must not become too weak or they risk losing leaders to opposing tribes. The ultimate object of the game is to have the most leaders on the board at the end of the game.
It is an abstract game with many options and tense until the end.
2004 Mensa Select
Thematically, players are adding masters and students, and trying to have the students migrate to nearby villages to become masters. Functionally, this is essentially a military game. Players either spend their turn reinforcing a village (adding more tokens there) or invading a neighboring village (expanding influence if you have more total tokens than the victim). The unique twist is that, after each invasion, the connecting bridge is removed. So over the course of the game, attack options become more and more limited, until the game naturally comes to a conclusion.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.