Originální popis hry
Závodí roboti z automobilky Robo Rally, kteří dlouhé a těžké dny pracují u montážní linky na výrobě vysokorychlostních superaut, ale nikdy je nevidí v akci. V sobotu večer továrna ožívá jako ultimátní závodní dráha se zrádnými překážkami a sabotážemi soupeřů. Ve hře Robo Rally se hráči pohybují se svými roboty po trati tak, že projíždějí rychlostí chodbami a vyhýbají se nástrahám, aby dosáhli každého kontrolního bodu jako první. Přežijí jen ti nejsilnější roboti!
Vstupte do světa šílených strojů a nebezpečných plánů ve stolní hře Robo Rally. Hráči ovládají své roboty pomocí herních karet, které odhalují pokyny, jak se mohou roboti pohybovat v hektické automobilové továrně Robo Rally. Pomocí strategie přechytračte soupeřící roboty a zároveň se v číselném pořadí vydejte k jednotlivým kontrolním bodům na zvolené trati. Dávejte si pozor na překážky v továrně, jako jsou průmyslové lasery, zející jámy a pohyblivé dopravníkové pásy, které mohou rozhodnout nebo zničit závod.
Vydání hry Robo Rally 2016 se od předchozích verzí liší v několika ohledech:
Hráči nyní mají každý svůj balíček dvaceti karet, přičemž v každém balíčku jsou stejné karty. Na tahu si hráč ze svého balíčku dobere devět karet, pět z nich naprogramuje a zbytek odhodí. Na dvou kartách je napsáno "Znovu" a opakují akci naprogramovanou v předchozím tahu; na jedné kartě je napsáno "Energie" a dává kostku energie, kterou můžete použít k nákupu možností.
Protože každý hráč má svůj vlastní balíček, karty již nemají prioritní čísla, která by určovala, kdo se pohne první. Nyní se pořadí pohybu určuje podle toho, kdo je nejblíže vysílači na herní desce.
Když jsou hráči poškozeni, nedostávají již na začátku kola za každé poškození o jednu kartu méně (nebo nemají zablokovaný jeden z registrů programů); místo toho dostávají karty poškození, které se zamíchají do jejich balíčků. "Normální" poškození z desky nebo laser robota vám dává "spamové" poškození. Když naprogramujete jednu z těchto karet, odstraníte ji v příslušném okamžiku ze hry a nahradíte ji v registru vrchní kartou ze svého balíčku. Překvapení! Existují i další druhy poškození: trojský kůň vám udělí dva spamy, virus infikuje okolní hráče a červ vás donutí restartovat počítač, čímž získáte ještě větší poškození. Zahráním škody ji však odstraníte ze svého balíčku
Automatický překlad
The race is on for the robots of the Robo Rally automobile factory who work long, hard days at the assembly line building highâspeed supercars, but never get to see them in action. On Saturday nights, the factory comes to life as the ultimate race course with treacherous obstacles and rival sabotage. In Robo Rally, players move their robots through the course by speeding through corridors and dodging traps to reach each checkpoint first. Only the strongest robots survive!
Enter the world of mad machines and dangerous schemes in the Robo Rally board game. Players control their robot with game cards which reveal directions on how the robots can move through the hectic Robo Rally automobile factory. Use strategy to outsmart rival robots while racing towards each checkpoint in your chosen course in numerical order. Beware of factory obstacles such as industrial lasers, gaping pits, and moving conveyer belts that can make or break the race.
The 2016 edition of Robo Rally differs from earlier versions in a number of ways:
Players each now have their own deck of twenty cards, with the same cards in each deck. On a turn, a player draws nine cards from their deck, programs five of the cards, then discards the rest. Two cards says "Again" and repeat the action programmed in the previous slot; one card says "Energy" and gives a energy cube which you can use to buy options.
Since each player has their own deck, the cards no longer have priority numbers to determine who moves first. Now movement order is determined by whoever is closest to a transmitter on the game board.
When players are damaged, they no longer receive one less card for each damage (or have one of their program registers locked) at the start of a round; instead they receive damage cards that will be shuffled into their decks. "Normal" damage from the board or a robot laser gives you "spam" damage. When you program one of these cards, you remove it from play at the appropriate time and replace it in the register with the top card from your deck. Surprise! Other types of damage exist, with a Trojan horse granting you two spam, a virus infecting nearby players, and a worm forcing you to reboot, which gives you even more damage. By playing the damage, though, you remove it from your deck.