Originální popis hry
Tématem této hry je hospodářský a kulturní rozvoj Nizozemska v 17. století.
Hra se hraje na velké hrací desce Nizozemska rozděleného na provincie. Kromě toho jsou zde políčka pro Východní a Západní Indii a dráha po obvodu hrací desky, na většině políček jsou uvedeny dvě z deseti provincií (v různých kombinacích), které hráčům přinášejí různě vysoké příjmy podle jejich vlivu v těchto provinciích, nebo příjmová políčka, která hráčům přinášejí paušální příjem.
Cílem hráčů je jako první získat 33 vítězných bodů, které se získávají vyděláváním peněz na rozšiřování vlivu v provinciích, mecenášství umělců, investování do podniků, zakládání kolonií v Indii nebo získávání občanského pokroku. Ty jsou reprezentovány nákupem karet z jednoho ze šesti balíčků, přičemž každý balíček má speciální zaměření. Investiční karty poskytují peněžní výplaty, přičemž za sbírání sad různých hodnot (jednotlivé karty mají menší hodnotu než sady tří karet) se vyplácejí větší částky. Umělci poskytují potenciálně velký zdroj vítězných bodů, ale vyžadují několik tahů mecenášství (tj. peněz), než se vyplatí. Kolonizační karty poskytují lodě, kapitány a děla pro vybavení výprav za účelem založení kolonií, které přinášejí vítězné body a přístup k balíčku karet investic do koření s vyššími výnosy. Karty civilizace mohou poskytovat guvernérství v provinciích (vítězné body a příjem), vylepšení občanů (vítězné body), speciální akci, která držiteli umožňuje změnit běžná pravidla pro posun žetonu na dráze desky. V balíčku občanských karet jsou karty, které fungují i s některými dalšími balíčky (např. investice, komponenty výprav atd.)
Automatický překlad
The theme of this game is economic and cultural development in the Netherlands in the 17th century.
The game is played on a large game board of the Netherlands, divided into provinces. In addition, there are boxes for the East and the West Indies, and track round the edge of the board with the majority of spaces listing two of the ten provinces (in various combinations) that earn players varying amounts of income based on their influences in those provinces, or income spaces that earn players a flat income.
The aim of the players is to be the first player to earn 33 victory points, which are acquired through earning money to extend influence in the provinces, patronize artists, invest in businesses, establish colonies in the Indies, or obtain civic advancements. These are represented by purchasing cards from one of six decks, with each deck having a special focus. Investment cards provide cash payouts, with bigger payouts for collecting sets of different values (single cards are worth less than three-card sets). Artists provide a potentially large source of victory points, but require multiple turns of patronage (i.e., cash) before they pay out. Colonization cards provide ships, captains, and cannons to outfit expeditions to establish colonies which earn victory points and access to the higher-paying spice investment card deck. Civics cards can provide governorships in the provinces (victory points and income), civic improvements (victory points), a special action that allows the holder to alter the normal rules for advancing a token on the board track. There are cards that work with some of the other decks as well, in the civics deck (e.g., investments, expedition components, etc).
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.