Originální popis hry
Popis hry od vydavatele:
"Když vypustíte raketu, ve skutečnosti s ní neletíte. Jen se tak nějak držíte." " Michael P. Anderson
Je 150 let v budoucnosti a lidstvo se rozšířilo po celé sluneční soustavě. Pro zásobování vzdálených kolonií se obracejí na raketové žokeje! Planety jsou závislé na včasném příletu nákladu – ale to raketovým žokejům nestačí. Soutěží mezi sebou o to, kdo zvládne nejfantastičtější manévry, přepraví nejdůležitější náklad a navštíví nejvíce planet.
Ve hře Rocket Jockey musíte být odvážní a musíte být rychlí. Musíte být také houževnatí, protože první kontakt s mimozemským životem je na dosah ruky. Doručte svůj náklad s co největším rozmachem a rychlostí a vyhrajete hru!
Shrnutí hry
Umístěte 9 očíslovaných karet planet do řady a pod každou z nich položte náhodnou kartu nákladu s vyobrazením RŮZNÉ cílové planety. Každý z hráčů obdrží 2 manévrovací karty, které umožňují manévrovat mezi 2 konkrétními planetami; zbytek těchto karet tvoří dobírací balíček, z něhož se 3 vyloží lícem nahoru. Každý z hráčů také začíná se 4 kartami kopilotů. Při 2. průchodu balíčkem manévrů zamíchejte kartu Cizince do několika spodních karet.
Ve svém tahu si dobírejte kartu manévru z balíčku, ze 3 odkrytých karet nebo z vrcholu odhazovací hromádky. Poté si vylosujte další nebo proveďte doručení. Při provádění běhů můžete začít na libovolné planetě a vyzvednout tento náklad; pomocí manévrových karet se řetězte, dokud nedorazíte na cílovou planetu. Pokud je to možné, může tento náklad vyzvednout a začít nový řetěz... všechny zastávky v těchto po sobě jdoucích řetězech se počítají do počtu zastávek; řetězy s více zastávkami mají větší hodnotu VP. Případně můžete provést více dodávek s různými začátky/konci, ale VP musíte počítat za každý takový řetězec zvlášť. Veškerý doručený náklad si uložte na hromádku bodů; na konci hry získáte bonusové VP za to, že jste navštívili více planet. Karty kopilotů můžete použít dvěma způsoby:
- použijte max. 1/maneuver kartu, abyste změnili jednu ze 2 zobrazených planet o 1
- položte na náklad, abyste si jej rezervovali do příštího tahu; pokud si jej vezme někdo jiný, ztratí 5VP; pokud se vám nepodaří uskutečnit přepravu v příštím tahu, ztratíte 5VP i kartu. V opačném případě dostanete kartu v příštím tahu zpět.
Na konci svého tahu si vylosujte až do velikosti 2 (pokud jste jich měli méně), poté doplňte lícem nahoru zobrazenou kartu. Pokud odhalíte mimozemšťana, umístěte jej na místo těsně za Plutem. Na konci každého tahu postoupí o 1 krok. Případně jej můžete vyzvednout jako náklad a dopravit na Zemi. Na konci každého tahu balíčkem bodujte planety. Hra končí okamžitě, pokud se mimozemšťané dostanou na Zemi; nejvíce VP (z doručení během hry + bonus za počet doručených planet) vyhrává!!!
Automatický překlad
Game description from the publisher:
"When you launch a rocket, you're not really flying that rocket. You're just sort of hanging on." Michael P. Anderson
It's 150 years in the future and mankind has spread throughout the solar system. To supply far-flung colonies, they look to the Rocket Jockeys! The planets depend on timely cargo arrivals – but this is not enough for the rocket jockeys. They compete with one another to see who can complete the fanciest maneuvers, transport the most important cargo, and visit the most planets.
In Rocket Jockey, you must be daring and you must be quick. You must also be tough, for first contact with alien life is near at hand. Deliver your cargo with the most flair and speed and you will win the game!
Game Summary
Place 9 numbered planet cards in a row, with a random cargo card, showing a DIFFERENT destination planet, under each one. Players are each dealt 2 maneuver cards, which allow maneuver between 2 specific planets; the rest of these cards forms a draw deck, from which 3 are placed face up. Players also each start with 4 Copilot cards. The 2nd time through the maneuver deck, shuffle an Alien card into the bottom several cards.
On your turn, draw a maneuver card from the deck, the 3 face up cards, or the top of the discard pile. Then, either draw another or make a delivery run. When making runs, may start on any planet and pick up that cargo; use maneuver cards to chain, until you get to destination planet. If possible, may pick up that cargo and begin new chain ... all stops in these consecutive chains count towards the number of stops; chains with more stops are worth more VP. Alternatively, may make multiple deliveries with different starts/ends, but you must calculate VP for each such chain separately. Save all delivered cargo in your score pile; at end of game, you get bonus VP for having visited more planets. You can use Copilot cards in 2 ways:
- use max 1/maneuver card, to alter one of the 2 planets shown by 1
- place on a cargo to reserve it until your next turn; if someone else takes it, they lose 5VP; if you fail to make the run next turn, you lose 5VP and the card. Otherwise, you get your card back next turn.
At the end of your turn, draw up to a hand size of 2 (if you had fewer), then replenish the face up display. If you reveal the alien, place it at just beyond Pluto. At the end of each turn, it advances 1 step. Alternatively, it can be picked up like cargo and delivered to Earth. Score planets at the end of each run through the deck. The game ends immediately if the Aliens get to Earth; most VP (from deliveries during game + bonus for number of planets delivered to) wins!
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.