T.I.M.E Stories desková hra
Deskovky.org / Hra / T.I.M.E Stories
Původní název hry
T.I.M.E Stories
Board Game Geek score
T.I.M.E Stories
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 24196 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
Agentura T.I.M.E. chrání lidstvo tím, že zabraňuje časovým poruchám a paradoxům ohrožujícím strukturu našeho vesmíru. Jako časoví agenti budete se svým týmem vysláni do těl bytostí z různých světů či realit, abyste úspěšně splnili zadané mise. Neúspěch je nemožný, protože se budete moci vrátit v čase tolikrát, kolikrát to bude potřeba.
T.I.M.E Stories je příběhová hra, hra na "dekoraci". Každý hráč může dát své postavě tak hlubokou "roli", jakou chce, aby prožil příběh, a to jak ve hře, tak u stolu. Je to ale také desková hra s pravidly, která umožňují reflexi a optimalizaci.
Na začátku hry se hráči nacházejí na své domovské základně a dostanou instruktáž o své misi. Cílem je pak splnit ji v co nejmenším počtu pokusů. K akcím a pohybům hráčů se používají časové jednotky (TU), jejichž množství závisí na scénáři a počtu hráčů. Každý pokus se nazývá "běh";; jeden běh se rovná použití všech časových jednotek, které mají hráči k dispozici. Jakmile TU dosáhnou nuly, jsou agenti odvoláni do děje a začnou scénář znovu od začátku, vyzbrojeni svými zkušenostmi. Cílem hry je provést dokonalý běh a zároveň vyřešit všechny hádanky a překonat všechny překážky scénáře’
Základní krabice obsahuje celý systém T.I.M.E Stories a umožňuje hráčům hrát všechny scénáře, z nichž první — Asylum — je součástí balení. Během scénáře, který se skládá z balíčku více než 120 karet, každý hráč zkoumá karty, které jsou prezentovány nejčastěji formou panoramatu. Přístup k některým kartám vyžaduje vlastnictví příslušného předmětu či předmětů, zatímco jiné představují překvapení, nepřátele, hádanky, stopy a další nebezpečí.
Obvykle se zmocníte místních hostitelů, abyste se mohli pohybovat v daném prostředí, ale kdo ví, co budete muset udělat, abyste uspěli? Toulat se městem med-fanů a hledat kobku, v níž se skrývá král Syaan? Přežít v Antarktidě, zatímco pod ledovým povrchem číhají obrovské nestvůry? Vyřešit hádanku v blázinci z počátku 20. století? To všechno je možné, a možná budete muset dokonce přeskakovat z jednoho hostitele na druhého nebo si čas od času zahrát proti svým kolegům agentům...
V krabici je vložka, která umožňuje hráčům "uložit" hru v libovolném okamžiku, aby ji mohli hrát během více sezení, stejně jako ve videohře. Takto je možné pozastavit probíhající hru s tím, že se zachová stav nádob, zbývající TU, objevené indicie atd.
T.I.M.E Stories je deckploringová hra, ve které každý balíček umožňuje cokoli!
Official FAQ
Expansions were published in this order:(2015)
Asylum (základní hra) (2015)
T.I.M.E. Stories (Příběhy): T. I. M. E. Stories: Základní hra (základní hra) (2015)
T. I. M. E. Stories: The Marcy Case (2015)
T: T.I.M.E. Stories: Marcy (2016)
T.I.M.E: T.I.M.E. příběhy: Pod maskou (2016)
T.I.M.E. příběhy: (2017)
T.I.M.E Stories: Expedice â Vytrvalost (2017)
T.I.M.E Stories: Výprava: (2017)
T.I.M.E Stories: T.I.M.E Stories: Estrella Drive (2017)
T.I.M.E Stories: (2018)
T.I.M.E Stories: (2019)
Níže uvedený odkaz na rozšíření obsahuje také mnoho fanouškovských rozšíření.
T.I.M.E Stories
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Popis od vydavatele:Agentura T.I.M.E. chrání lidstvo tím, že zabraňuje časovým poruchám a paradoxům ohrožujícím strukturu našeho vesmíru. Jako časoví agenti budete se svým týmem vysláni do těl bytostí z různých světů či realit, abyste úspěšně splnili zadané mise. Neúspěch je nemožný, protože se budete moci vrátit v čase tolikrát, kolikrát to bude potřeba.
T.I.M.E Stories je příběhová hra, hra na "dekoraci". Každý hráč může dát své postavě tak hlubokou "roli", jakou chce, aby prožil příběh, a to jak ve hře, tak u stolu. Je to ale také desková hra s pravidly, která umožňují reflexi a optimalizaci.
Na začátku hry se hráči nacházejí na své domovské základně a dostanou instruktáž o své misi. Cílem je pak splnit ji v co nejmenším počtu pokusů. K akcím a pohybům hráčů se používají časové jednotky (TU), jejichž množství závisí na scénáři a počtu hráčů. Každý pokus se nazývá "běh";; jeden běh se rovná použití všech časových jednotek, které mají hráči k dispozici. Jakmile TU dosáhnou nuly, jsou agenti odvoláni do děje a začnou scénář znovu od začátku, vyzbrojeni svými zkušenostmi. Cílem hry je provést dokonalý běh a zároveň vyřešit všechny hádanky a překonat všechny překážky scénáře’
Základní krabice obsahuje celý systém T.I.M.E Stories a umožňuje hráčům hrát všechny scénáře, z nichž první — Asylum — je součástí balení. Během scénáře, který se skládá z balíčku více než 120 karet, každý hráč zkoumá karty, které jsou prezentovány nejčastěji formou panoramatu. Přístup k některým kartám vyžaduje vlastnictví příslušného předmětu či předmětů, zatímco jiné představují překvapení, nepřátele, hádanky, stopy a další nebezpečí.
Obvykle se zmocníte místních hostitelů, abyste se mohli pohybovat v daném prostředí, ale kdo ví, co budete muset udělat, abyste uspěli? Toulat se městem med-fanů a hledat kobku, v níž se skrývá král Syaan? Přežít v Antarktidě, zatímco pod ledovým povrchem číhají obrovské nestvůry? Vyřešit hádanku v blázinci z počátku 20. století? To všechno je možné, a možná budete muset dokonce přeskakovat z jednoho hostitele na druhého nebo si čas od času zahrát proti svým kolegům agentům...
V krabici je vložka, která umožňuje hráčům "uložit" hru v libovolném okamžiku, aby ji mohli hrát během více sezení, stejně jako ve videohře. Takto je možné pozastavit probíhající hru s tím, že se zachová stav nádob, zbývající TU, objevené indicie atd.
T.I.M.E Stories je deckploringová hra, ve které každý balíček umožňuje cokoli!
Official FAQ
Expansions were published in this order:(2015)
Asylum (základní hra) (2015)
T.I.M.E. Stories (Příběhy): T. I. M. E. Stories: Základní hra (základní hra) (2015)
T. I. M. E. Stories: The Marcy Case (2015)
T: T.I.M.E. Stories: Marcy (2016)
T.I.M.E: T.I.M.E. příběhy: Pod maskou (2016)
T.I.M.E. příběhy: (2017)
T.I.M.E Stories: Expedice â Vytrvalost (2017)
T.I.M.E Stories: Výprava: (2017)
T.I.M.E Stories: T.I.M.E Stories: Estrella Drive (2017)
T.I.M.E Stories: (2018)
T.I.M.E Stories: (2019)
Níže uvedený odkaz na rozšíření obsahuje také mnoho fanouškovských rozšíření.
Automatický překlad
Description from the publisher:
The T.I.M.E Agency protects humanity by preventing temporal faults and paradoxes from threatening the fabric of our universe. As temporal agents, you and your team will be sent into the bodies of beings from different worlds or realities to successfully complete the missions given to you. Failure is impossible, as you will be able to go back in time as many times as required.
T.I.M.E Stories is a narrative game, a game of "decksploration". Each player is free to give their character as deep a "role" as they want, in order to live through a story, as much in the game as around the table. But it's also a board game with rules which allow for reflection and optimization.
At the beginning of the game, the players are at their home base and receive their mission briefing. The object is then to complete it in as few attempts as possible. The actions and movements of the players will use Temporal Units (TU), the quantity of which depend on the scenario and the number of players. Each attempt is called a "run"; one run equals the use of all of the Temporal Units at the players' disposal. When the TU reach zero, the agents are recalled to the agency, and restart the scenario from the beginning, armed with their experience. The object of the game is to make the perfect run, while solving all of the puzzles and overcoming all of a scenario’s obstacles.
The base box contains the entirety of the T.I.M.E Stories system and allows players to play all of the scenarios, the first of which — Asylum — is included. During a scenario, which consists of a deck of 120+ cards, each player explores cards, presented most often in the form of a panorama. Access to some cards require the possession of the proper item or items, while others present surprises, enemies, riddles, clues, and other dangers.
You usually take possession of local hosts to navigate in a given environment, but who knows what you'll have to do to succeed? Roam a med-fan city, looking for the dungeon where the Syaan king is hiding? Survive in the Antarctic while enormous creatures lurk beneath the surface of the ice? Solve a puzzle in an early 20th century asylum? That is all possible, and you might even have to jump from one host to another, or play against your fellow agents from time to time...
In the box, an insert allows players to "save" the game at any point, to play over multiple sessions, just like in a video game. This way, it's possible to pause your ongoing game by preserving the state of the receptacles, the remaining TU, the discovered clues, etc.
T.I.M.E Stories is a decksploring game in which each deck makes anything possible!
Official FAQ
Expansions were published in this order:
Asylum (base game) (2015)
T.I.M.E Stories: The Marcy Case (2015)
T.I.M.E Stories: A Prophecy of Dragons (2016)
T.I.M.E Stories: Under the Mask (2016)
T.I.M.E Stories: Expedition â Endurance (2017)
T.I.M.E Stories: Lumen Fidei (2017)
T.I.M.E Stories: Estrella Drive (2017)
T.I.M.E Stories: Brotherhood of the Coast (2018)
T.I.M.E Stories: Madame (2019)
The Expansions link below also includes many fan-made expansions.
Dostupná rozšíření hry
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.