Originální popis hry
Popis od vydavatele:
Desert Struggle (DS) je samostatná hra ze série War Storm. Rekonstruuje události tehdejších dnů a umožňuje hráčům reprodukovat nejslavnější bitvy na africké frontě na taktické úrovni. Hráči se ujímají velení buď nad spojeneckými silami, nebo silami Osy (nebo mohou hrát jako solitéři) v taktických bitvách jednotlivých scénářů.
DS sice využívá základní pravidla "Paths to Hell", ale zahrnuje nová a upravená pravidla a doplňky pro tuto novou frontu. WSS slibuje mnoho hodin urputných bojů mezi pěchotou, tanky, dělostřelectvem a letadly patřícími armádám zapleteným do tohoto konfliktu. Jen některé z doplňků zahrnují:
Písečná bouře
Důstojníci praporu
Pravidla pro průzkum
Plamenometné tanky
Průzkum motocyklů
Skalnatý terén
Rokle
A mnoho dalších speciálních pouštních terénů
Jedna mapa 8'5 x 11" s mnoha překryvy
DS má střední složitost s dobrou solitérní vhodností. Systém klade důraz na roli důstojníků. Důstojníci mohou aktivovat jednotky, koordinovat činnost s ostatními důstojníky a jejich jednotkami, povolávat dělostřeleckou podporu, leteckou podporu, kouřové clony, ovlivňovat morální kontroly, koordinovat útoky a mnoho dalšího. Pravidla pro speciální akce:
Na principu simultánního provedení, nebo jednoduše "JDEME", je založen hybridní systém tahů a "reálného času". Hráči musí aktivovat velitele jednotek, aby provedli mnoho akcí (palba, útok, přesun, koordinace atd.). Tah končí, když oba hráči dokončí všechny své aktivace. Měřítko je na úrovni čety, přičemž jednotky představují skupiny 30 až 40 vojáků, jednotky zbraní představují skupiny 3 až 4 zbraní a jejich doprovodné posádky (20 až 25 vojáků) a AFvs-Transporty představují skupiny 3 až 5 vozidel a jejich příslušné posádky. Scénáře jsou rozděleny do tahů, které představují přibližně 12-15 minut akce.
Tahy jsou rozděleny do následujících fází: Fáze velení, fáze iniciativy, fáze aktivace a fáze odstraňování značek
Hra používá izomorfní mapové desky, z nichž každá je zarovnána k libovolné hraně stejné délky na libovolné jiné mopové desce. To umožňuje téměř neomezený počet kombinací pro vytvoření libovolné terénní situace, včetně scénářů navržených hráči. Každý mapový hex představuje vzdálenost přibližně 150 až 200 metrů.
Automatický překlad
Description from the publisher:
Desert Struggle (DS) is a stand-alone game in the War Storm series. Recreates the events of those days and allows the players to reproduce the most famous battles on the Africa Front at a tactical level. Players take command of either the Allied or Axis forces (or can play solitaire) in the tactical battles of each scenario.
DS while utilizing "Paths to Hell" base rules, incorporates new and adapted rules and additions for this new front. The WSS promises many hours of fierce fighting between the infantry, tanks, artillery and aircraft belonging to the armies enveloped in this conflict. Just a few of the additions include:
Sand Storm
Battalion officers
Recon rules
Flamethrower tanks
Motorcycle recon
Rocky ground
Gully
And many other desert special terrains
One 8'5 x 11" chart with many overlays
DS has a moderate complexity with good solitaire suitability. The system emphasizes the role of officers. Officers can activate units, coordinate with other officers and their units, call for artillery support, air support, smoke screens, influence moral checks, coordinate assaults, and much more. Rules for special actions.
Based on the principle of simultaneous execution, or simply "WE GO", a hybrid system of turns and "real time". The players must activate unit leaders to perform many actions (fire, assault, move, coordinate, etc). A turn ends when both players have completed all their activations. The scale is platoon level with units representing groups of between 30 and 40 soldiers, weapons units represents groups of 3-4 weapons and their accompanying crews (20-25 soldiers), and the AFvs-Transports representing groups of 3 to 5 vehicles and their corresponding crews. Scenarios are divided into turns representing about 12-15 minutes of action.
Turns are divided into the following phases: Command Phase, Initiative Phase, Activation Phase and Marker Removal Phase
The game uses isomorphic mapboards, each of which are aligned to any edge of equal length on any other mopboard. This allows for an almost unlimited number of combinations to create any terrain situation, including player designed scenarios. Each map hex represents a distance of approximately 150 to 200 metres.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.