Hollow Trail desková hra
Deskovky.org / Hra / Hollow Trail
Původní název hry
Hollow Trail
Board Game Geek score
Hollow Trail
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 19 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
Porovnat
Hollow Trail
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Ve hře Hollow Trail se stanete poutníky na dávno zapomenuté cestě ke spáse. Vaším cílem je umístit vámi ovládané karty (služebníky) na vybraná místa a získat body. Stezka však mizí ve vašich krocích, a tak je jen´na vás, zda jste ochotni´obětovat své služebníky tím, že je umístíte na tato odsouzená místa. V tahu hráče´jsou 4 akce: Poslat - Každý tah začínáte s 5 služebníky v ruce. Když provedete akci Odeslání, vyberte si jednoho z nich a umístěte ho pod nejlevější kartu stopy. Označte jej žetonem ve své barvě. Cestování - Při akci Cestování posunete jednoho miniona po stezce doprava. Váš poskok může udělat počet kroků určený jeho rychlostí Boj - Akcí Boj se můžete pokusit zabít nebo otočit soupeřova’poskoka. Vyberte si jednoho ze svých poskoků na stejném místě. Váš poskok je útočník a soupeřův poskok je obránce. Urči, zda budeš bojovat silou, nebo vůlí. Vyčarovat - Každé místo na Duté stezce skrývá magickou moc, kterou mohou uvolnit ti, kdo znají jeho tajemství. Chcete-li provést akci Vyčarování, musí mít váš přisluhovač a jeho lokace shodný typ. Tento typ určuje typ kouzla, které můžete vyčarovat. Soutěže Dutá stezka je poziční hra. Chcete-li získat body, musíte poslat své přisluhovače na určité místo. Místa, která umožňují hráčům soutěžit o body, se nazývají soutěže. Soutěže se řeší až v bodovací fázi (každé 4 kola), takže nestačí získat dominantní pozici – musíte si ji udržet. Bodovací fáze Po každé sadě 4 kol následuje bodovací fáze, což je naznačeno časovou stopou podél horní části výsledkové tabule. V tomto pořadí se dějí následující věci: 1. Strážci zaútočí. Řešte Strážce zleva doprava. V níže uvedeném příkladu Strážce zaútočí na lokaci nalevo od něj, čímž se červený poskok promění ve ztraceného. 2. Bodujte lokace zleva doprava. V níže uvedeném příkladu mají červený a modrý hráč na první lokaci stejný počet bodů, takže každý z nich získá 2 body. Na druhém místě nezíská body nikdo. Červený hráč mohl na třetím místě získat 5 bodů, ale červený’poskok byl otočen, takže nikdo neboduje. Oba hráči na stanovišti získávají 1 bod. 3. Stará stopa mizí! Odstraňte první tři lokace a všechny přisluhovače na nich. Karty jdou na příslušné odhazovací hromádky. Posuňte všechny zbývající karty doleva. 4. Pokud je některá ze zbývajících lokací stále lícem dolů, otočte ji lícem nahoru. Takto odhalení strážci neútočí, ale dávají strážcům a překážkám jejich žetony odolnosti a karty možností výměny, jako obvykle. 5. Odhalené lokace se vymění. Objeví se nová stezka. Zamíchejte balíček odpovídající další části hry a vyložte 3 nové lokace lícem dolů. Na konci I. a II. části jsou první tři lokace ze stezky odstraněny. Služebníci na těchto lokacích mají možnost získat magickou esenci pro své hráče, ale nepřežijí do další části hry. Obecně platí, že je’dobré dostat alespoň jednoho přisluhovače do druhé poloviny stezky, abyste’nezačínali další část hry s prázdnou. 6. V případě, že se vám podařilo získat alespoň jednoho přisluhovače, je nutné, abyste se dostali do druhé poloviny stezky. Nejlevější karta stezky nesmí být překážkou ani strážcem. Pokud je, nahraďte ji náhodnou kartou Soutěže ze stejného balíčku. 7. Nahrazujte ji náhodnou kartou Soutěže ze stejného balíčku. Všichni hráči nyní mohou odhodit libovolný počet přisluhovačů ze svých karet a dobrat si zpět do plné ruky 5 karet. V tomto případě musí být všechny karty náhodně dobrány z balíčku. 8. Posuňte počítadlo kol a určete nového začínajícího hráče. Hráč v nejhorší pozici jde na řadu jako poslední. To znamená, že začínajícím hráčem je hráč nalevo od toho, který má nejméně bodů. Pokud mají hráči shodný počet bodů, je na tom hůře ten, který má méně poskoků. Pokud i přesto dojde k remíze, rozdělte ji náhodně.Automatický překlad
In Hollow Trail, you become pilgrims on the long-for-gotten road to salvation. Your goal is to place cards controlled by you (servants)on selected locations and gain points. But the trail vanishes in your steps, so it´s up to you, if you´re willing to sacrifice your servants by placing them on those doomed places.
There are 4 actions in player´s turn:
Send - You’ll start every turn with 5 Minions in your hand. When you take a Send action, choose one of them and place it below the leftmost card of the trail. Mark it with a token in your color.
Travel - With a Travel action, you advance one Minion along the trail to the right. Your Minion can take a number of steps indicated by its speed
Fight - With a Fight action, you can attempt to slay or turn an opponent’s Minion. Choose one of your Minions at that same location. Your Minion is the attacker and your opponent’s Minion is the defender. Specify whether you will fight with strength or willpower.
Conjure - Each location along the Hollow Trail holds magical power that can be unleashed by those who know its secrets. To take a Conjure action, your Minion and its location must have a matching type. This type determines the type of spell you can Conjure.
Contests
Hollow trail is a positional game. To score, you need to send your Minions to a particular location. The locations that allow players to compete for points are called Contests. The Contests are not resolved until the scoring phase (every 4 rounds) so it’s not enough to gain the dominant position – you must hold it.
Scoring phase
After each set of 4 rounds, there is a scoring phase, as indicated by the timing track along the top of the scoreboard. The following things happen in this order:
1. Guardians attack. Resolve Guardians from left to right.
In the example below, the Guardian attacks the location to its left, turning the red Minion into a Lost Minion.
2. Score locations from left to right.
In the example below, the red and blue players are tied at the first location, so each gets 2 points. No one gets points at the second location. The red player could have scored 5 points at the third location, but red’s Minion was turned, so no one scores. Both players at the Campsite score 1 point.
3. Old trail vanishes! Remove the first three locations and all Minions there. Cards go to their respective discard piles. Slide all remaining cards left.
4. If any of the remaining locations is still face down, turn it face up. Guardians revealed this way do not attack, but give Guardians and Obstacles their resistance tokens and replacement-option cards, as usual.
5. New trail appears. Shuffle the deck corresponding to the next part of the game and deal out 3 new locations face down.
At the ends of part I and part II, the first three locations in the trail are removed. The Minions at those locations have a chance to glean magical essence for their players, but they don’t survive to the next part of the game. In general, it’s a good idea to get at least one Minion to the second half of the trail so you aren’t starting the next part of the game with nothing.
6. The leftmost card of the trail must not be an Obstacle or a Guardian. If it is, replace it with a random Contest from the same deck.
7. All players may now discard any number of Minions from their hands and draw back to a full hand of 5. In this case, all cards must be drawn randomly from the deck.
8. Advance the round counter and determine a new starting player. The player in the worst position gets to go last. This means the starting player is the player to the left of the one with the fewest points. If players are tied for fewest points, the one with fewer Minions is worse off. If there is still a tie, break it randomly.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.